straie...wat een nachtmerrie

Hoi Hoi

Vervelend als je er zoveel last van hebt
Ik had ze al van nature (ben nu eenmaal niet de slankste...) Maar ik zit er nu niet meer mee

Buikfoto's maak je idd dan toch gewoon met kleding aan ??? Kom op joh ! De mooiste tijd en herinnering aan je zwangerschap. Doe idd een mooi strak positieshirtje aan en klaar is kees (maar snap je wel hoor...)

Wat betreft de badpakken ; kijk eens op www.anita.com Das een van de betere lingerieketen en die hebben badpakken tm maat 56 ! Online kun je de collectie bekijken en bestellen
Ik heb daar ook mijn badpak vandaan (mt 52 cup D) en het is misschien wat duurder, maar zit als gegoten. Er is dus echt wel een oplossing

Gr Tamdun
 
De echte grote maat badpak is maar tijdelijk dus wil daar niet echt teveel voor uitgeven zeg maar...

Strakke positiekleding heb ik bewust niet, ik voel me daar niet fijn in.. Zal ook wel met mijn startgewicht te maken hebben zeg maar.. Ik ben in die zin niet trots op mijn buik, wel op dat ik zwanger ben hoor.. Maar voelde me daarvoor op foto's ook al niet meer prettig.
 
Snap dat je er heel erg van baalt en dan zit je ook nog niet lekker in je vel vanwege je gewicht, maar echt maak die foto's. Denk echt dat je er spijt van gaat krijgen als je het niet doet! Straks als je weer wat lekkerder in je vel zit en er wat kilo's af hebt kijk je er lachend naar terug! En dan heb je wel een mooie herinnering :)

Mocht dat nou niet het geval zijn kan je na een jaar altijd nog besluiten ze weg te gooien. Echt meid, wees trots op wie je bent!!!
 
Ik neem al jaren geen foto's meer hoor. Ik maak ze. Ik zie ook het nut niet echt van buikfoto's maar dat is persoonlijk denk ik...striae of niet.

Volgende week verplicht op een groepsfoto van het werk..
 
Wilde je alleen ff sterkte wensen. Kan me voorstellen dat je er flink van baalt!

Toch nog een ideetje..Misschien gewoon in wat strakkere kleding een buikfoto maken? Heb ik ook gedaan (met de reden dat ik niet vind dat iedereen mij half bloot hoeft te zien bijv. op facebook haha)
Maar iedereen z'n ding hoor, als jij geen buikfoto's wil dan lekker niet doen!

liefs Lisette
 
Terug
Bovenaan