A
Anoniem
Guest
terwijl ik eigenlijk nog in de ziektewet zit
Best wel erg maar ja het is wel een mooie kans
Voor mijn oude werk heb ik minimaal 45 min reistijd dus in totaal anderhalf uur
Het is ook zo'n gedoe met de kinderen ivm de werktijden van mijn man dat ze op mijn oude werk er ook niet echt blij mee waren
Nu zit ik in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit en een PND.
Nu is de PND gelukkig stukken beter en geniet ik ook steeds meer maar die bekkenklachten heb ik nog steeds.
Nu heb ik dus om 13 uur een gesprek bij een zonnestudio hier in het "dorp"
Met lekkere tijden...
Ik hoop dat ze me aannemen maar ik vrees dat ze me afwijzen ivm de kinderen
Ik heb nu al meerdere gesprekken gehad en telkens word ik afgewezen omdat ik kinderen heb..
Maar bij ons thuis is de afspraak mocht 1 van de kids ziek worden dan gaat mijn man vrij nemen van zijn werk
Ik ben het namelijk spuugzat dat telkens word gedacht dat de moeder thuis bij de kinderen gaat zitten..
Niet dat ik niet voor ze wil zorgen maar ik werk al zo weinig (lees 3 dagen) en dan moet ik ook nog eens vrij nemen omdat de kinderen ziek zijn... Nee hoor mijn man neemt dan maar vrij.
Maar ben wel nerveus hoor... hihi
Maar wat nu als ze me wel willen hebben... kan ik dan wel gewoon mijn oude baan opzeggen?
Ja toch?! is toch alleen maar beter voor hun...?!
Ik hou jullie op de hoogte
Best wel erg maar ja het is wel een mooie kans
Voor mijn oude werk heb ik minimaal 45 min reistijd dus in totaal anderhalf uur
Het is ook zo'n gedoe met de kinderen ivm de werktijden van mijn man dat ze op mijn oude werk er ook niet echt blij mee waren
Nu zit ik in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit en een PND.
Nu is de PND gelukkig stukken beter en geniet ik ook steeds meer maar die bekkenklachten heb ik nog steeds.
Nu heb ik dus om 13 uur een gesprek bij een zonnestudio hier in het "dorp"
Met lekkere tijden...
Ik hoop dat ze me aannemen maar ik vrees dat ze me afwijzen ivm de kinderen
Ik heb nu al meerdere gesprekken gehad en telkens word ik afgewezen omdat ik kinderen heb..
Maar bij ons thuis is de afspraak mocht 1 van de kids ziek worden dan gaat mijn man vrij nemen van zijn werk
Ik ben het namelijk spuugzat dat telkens word gedacht dat de moeder thuis bij de kinderen gaat zitten..
Niet dat ik niet voor ze wil zorgen maar ik werk al zo weinig (lees 3 dagen) en dan moet ik ook nog eens vrij nemen omdat de kinderen ziek zijn... Nee hoor mijn man neemt dan maar vrij.
Maar ben wel nerveus hoor... hihi
Maar wat nu als ze me wel willen hebben... kan ik dan wel gewoon mijn oude baan opzeggen?
Ja toch?! is toch alleen maar beter voor hun...?!
Ik hou jullie op de hoogte