Straks een sollicitatiegesprek....

Hahaha, klinkt heel bekend, Jolanda.

Toen ik een paar jaar geleden bij mijn huidige werk ging solliciteren, kreeg ik dezelfde vraag. Ik heb toen vrij fel gereageerd, of ze dat ook aan alle mannelijke sollicitanten met kinderen vroegen. Toen keek hij wel even vreemd op! Ik heb ook nog nooit gehad dat ik niet kon werken omdat de kinderen ziek waren, wij vangen dat op met opa ´s en oma ´s, of 1 van ons twee neemt vrij. Nou neemt mijn man daarvoor vaker vrij, omdat ik niet op het laatste moment vrij kan nemen.

Wel lekker dat je een goed gevoel over het gesprek hebt!! Ben benieuwd!

Ik zie dat iemand anders precies hetzelfde had gereageerd toen ze die vraag kreeg.

Girlpowerrrrrrrrrrrrrrr

Al ging het gesprek nog zo goed ik ben niet aangenomen

Man ik kan wel janken
Eindelijk iets positiefs om naar uit te kijken en dan dit...
Dus ja voorlopig nog maar verder sollicteren

Ze hebben niet gezegd waarom  niet maar ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik 2 kinderen heb en alleen maar op vaste dagen kon (terwijl ik ook gezegd heb dat mijn man wisseldiensten werkt dus ik in overleg ook op andere dagen kan)
Maar ja dat heb je als je moeder bent....

In ieder   geval bedankt voor het duimen

Jeeeeeeee wat jammer nou!!

Ik snap dat je je ff kl*te voelt!! En zeker waarom ze de reden er niet bij vertellen

nou ik hoop dat je je ondertussen alweer wat beter voelt en er komt vast een leuk baantje voor je binnenkort!! Blijf positief!

xxxjes

Jammer zeg!! Das wel een teleurstelling!!

Toen ik ging solliciteren, had ik de oudste al. Ik ben toen ook heel vaak afgewezen. Vaak onder het mom van: Past niet in het team, andere kandidaat is geschikter, enz.

Maar heel vreemd, het eerstvolgende sollicitatiegesprek waarbij ik dus niet zei dat ik een kind had (ik wilde ook ft werken) werd ik prompt aangenomen!!

Terug
Bovenaan