stralend zwanger of niet?

Stralen jullie?Ik niet m,n haar zit niet ik heb puisten die ik ervoor nooit had, ik heb een spierwit gezicht ben rondom dik,niks past meer nee je kan van mij niet zeggen dat ik stralend zwanger ben,mischien omdat ik nu een meisje krijg,dat zal het wel zijn want bij mijn zoon had ik het tegenovende,toen was ik wel stralend zwanger!geen ene puist gehad ik had mooie roze wangen en een bos haar waar je u tegen zegt!
Is dit bij jullie ook het geval?
groetjes

ik ben ook wit en vol met pukkels. En ik zie er vreselijk moe uit. Wel heb ik een mooie buik, naar voren dragend. Maar dat zal niet lang meer duren met die 2.
Ach nog een paar maandjes en dan komt het hopelijk weer goed!

hoiii
bij mijn eerste mijn zoon was ik echt al megarond en volop pukkels in mn gezicht end en nu...
ben pas 1,5 kilo aangekomen heb een beschaafd buikje en heb nu 2 pukkels in mn gezicht meer niet. en we weten nu wat we krijgen.. het andere geslacht hahaha

dus is echt iedereen anders denk ik
bikj deze ben ik ook kotsmisselijk geweest hield niks binne end en had ik bij mn zoontje ook niet

ik heb ook allemaal pukkeltjes, en wallen van het moe zijn...
Ben nog niet super dik maar ik denk ook dat het nu wel snel zal gaan. was bij de vorige ook 20 kilo aan gekomen! zit nu op 7, maar het gaat nu al wel sneller!!
Aja, alles voor dit wondertje he!!

x

ik heb geen pukkeltjes maar wel een wit bekkie.
verder ben ik tot nu toe nog maar 2 kilo aangekomen en heb ik een hele mooie buik naar voren dragend.

we weten niet wat het wordt!
wel zwaar onze vermoedens....

groetjes lenie
21w 4d

Bij mij gaat het op en neer! De ene week zie ik er goed uit, voel ik me goed en lukt alles en de andere week zit ik onder de pukkels, ben ik doodop en lukt niets, haha!!

liefssss

Ik heb ook meer pukkels als normaal.
Heb wel een mooie buik, en ben er ook trots op!
Was vorige week bij de kapper, en die vond dat ik een giga dik bos haar had (en ik heb al een heel bos), dus die zei das duidelijk dat je zwanger bent.

Ja ik geloof wel dat ik straal. Ene dag meer dan de andere, maar ik voel me ook uitstekend!

Sommige mensen zeggen dat ik straal...maar zelf vind ik dat ik eruit zie als een zak hooi :)

Pukkels!! Pukkels!! Grr die heb ik anders nooit. En ik ben nog steeds zoo moe, dar wordt je ook niet mooier van. Gelukkig wel een mooi rond buikje waarvan iedereen kan zien dat het geen gewone dikke buik is :)

Met 12 wk hebben ze een voorzichtige gooi gedaan naar het geslacht en dacht ze een meisje. We hebben al een zoon en ik moet zeggen dat alles wel anders is als destijds bij hem. Vrijdag hebben we de echo en weten we het. Ik kan niet wachten!

Terug
Bovenaan