stralend zwanger of niet?

Hier hetzelfde als Marijne.
Iedereen zegt dat ik er stralend uitzie, nou als ik zelf in de spiegel kijk zie ik dat niet.
Gelukkig niet zo wit, ben nog eind september 2 weekjes naar Portugal geweest.
De pukkels worden wel gelukkig iets minder, maar nog steeds wel aanwezig.
En tot ong 21 weken niets te bekennen van een buikje, kon nog lekker mn oude kleren aan. Zo ontploft ben ik nu, in ong een week ruim 20 cm aan buik. Je kan het nu niet meer missen dat ik zwanger ben.
Nee ik voel me zelf meer het lelijke eendje dan een mooie zwaan.

Ook hier gaat het op en af. De ene keer straal ik helemaal en de andere keer voel ik me zo belabberd als het maar kan. Pukkels in me gezicht heb ik niet veel last van, maar ik heb ze enorm veel op me rug zitten. Gek wordt ik er van. Om mijn buik kun je echt niet meer heen. Ik draag hem in de rondte en dat had ik bij mijn zoontje ook. Hopelijk weten we morgen wat voor geslacht dit kleintje heeft.

Liefs marielle

Hier ook wat huidproblemen, verder vooral moe en meer last van slecht slapen en (werk)stress. daardoor dan weer wat emotioneler etc. van stralen bepaald geen sprake.
mijn haar is volgens mij niet anders.
Wij krijgen een zoon!

ahhh, erg he die pukkels grrr!!!!! Ik heb het vooral op mijn kin :s en het midden van mijn rug. Dus ook geen stralende zwangere hoor!
Buik is dik, maar daar lijft het niet bij, vanaf mijn boven tot mijn bovenbenen lijkt alles wel op te zetten, al ben ik pas 4 kilo erbij...

ze zeggen tegen me dat ik wel stralend zwanger ben maar heel anders als bij de eerste... ze vinden mn gezicht anders... maar heb geen pukkeltje alleen op mn rug en haren en nagels groeien ook weer harder... ben benieuwd of t ligt aan ander geslacht?? als t goed is weten we het vanavond!!!

Ik heb een hele grote rode vlek op mijn rechter wang. Dat is een zwangerwchapsmasker zeggen ze. Voor de rest ben ik een beetje pips. Mijn haar is flut. Ik zie er gewoon niet (op mijn best) uit.

ook hier pukkels! dof futloos haar! (heel erg als kappers zijnde :p ) en nog meer pukkels...op mijn rug (nog nooit last van gehad ) zit een hele epedemie en op mn kont zelfs!! ook van die heerlijke in het gezicht en ben ook zeer bleek..maar dit was ook zo bij mijn 1ste zwangerschap dus mijn zonen stelen mijn schoonheid haha :)

Terug
Bovenaan