Streep, of niet?

Hoi!
ik heb hetzelfde zit 4 dagen voor mijn NOD. Maar kon niet wachten hihi.. ik kreeg een heel licht streepje. Je moet wel goed kijken maar het is een streep.. heb getest met Kruidvat 2v5. Zou het dan toch?
 
Als ik goed kijk zie ik wel een heel licht streepje! Zo begon het bij mij ook. (Ook die van de action) als je de test los maakt zie je hem dan niet beter?
 
 
Zou indd over een paar dagen weer gaan testen! Ik zal voor je duimen. :)
 
 
 
Had precies hetzelfde en bij mij werd de streep elke dag steeds duidelijker. (Kon het niet laten elke dag te testen, bij de Action kosten ze bijna niks;). Als hij negatief was dan zie je echt helemaal niks en hier zie je vaag iets verschijnen. Dus voorzichtig gefeliciteerd! 
 
Als ik de test eruit haal, zie ik het nog minder voor mijn gevoel.. dus ik twijfel heel erg! Op hoop van zegen dan maar..
@MxP
Ik zal voor je duimen! 
 
@Jet
Ik hoop het heel erg! Ik ga morgen ook weer testen, heb ze van de Big Bazar, normalerwijs ook van de action. Spannend! Zal het laten weten. 
 
Ik heb net weer een test gedaan, helaas zie ik op deze al helemaal niets.. hoop begint wel een beetje te vervliegen maar woensdag/donderdag weet ik het pas echt! Nog even wachten dus ☹️
Al denk ik niet dat mijn kansen geweldig zijn aangezien er nu ook niets is?
 
Mijn nod was op zondag en ik testen  op een ervoor woensdag  ook niks dus  ik was ook helemaal  teleurgesteld  kreeg in die week krampen  vab ongesteldheid.  Ik testen de maandag erna opnieuw en een dikkere vettere streep kon ik niet hebben dus het is wellicht nog  veel te vroeg. Je kunt beter gewoon  wachten tot je nod al is dat heel moeilijk ik ken het. Maar zo word je iets minder  vaak teleurgesteld  
 
Succes en zal voor je duimen 
 
Hallo,
Mag ik je een advies geven? Om teleurstelling te voorkomen.. Stop met zo vroeg testen en early testen. Ik heb t zelf ook n x gedaan .. Ook een hele lichte streep. Huisarts moest ik toevallig voor iets anders naartoe die dag, ik mijn test laten zien omdat ik twijfelde.. ze zei ja, streep is streep. Test over n paar dagen nog eens dan moet ie duidelijker worden.. En al zal dat in veel gevallen zo zijn... en ik wil je niet bang maken. Maar heel veel zwangerschapppen gaan mis in de 4e week ongeveer. Net zoals bij mij dus t geval was.. (en ik was overigens al bijna 5 dagen overtijd!) Wat ik ermee wil zeggen is, doordat de early test positief was, en ik al blij aan t worden was dat ik wellicht zwanger was.. Was het daarna een hele grote teleurstelling met dikke tranen toen ik een paar dagen later ongesteld werd en het dus al heel vroeg was mis gegaan... Bespaar jezelf die emoties.. Wacht minstens een paar dagen na je NOD. ?? 
 
Terug
Bovenaan