Streepje blijft heeeeeeel licht..

Ik heb vanaf woensdag al 5 testen gedaan en zit het alleen maar met elkaar te vergelijken. Dit is namelijk mijn derde zwangerschap en hoop dat het eindelijk waar mag zijn en allemaal goed gaat komen. (Een miskraam en een BBZ gehad)
Ik denk dat je er gewoon ervanuit gaan dat je zwanger bent! Ik heb hele lichte testen en test elke dag door om te kijken of ze donkerder worden geeft me toch rust. 
Ik heb ook PCO volgens de fertiliteitsarts alleen totnutoe uit mezelf 3x zwanger. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt sensitest en clearblue smiley ik had geen smiley gevonden maar wel een eisprong gehad blijkbaar! 
Geniet van je zwangerschap en hopelijk zit het vruchtje goed!! 

Hey simply me,
Ik teste na mn nod met ook een heeeel licht streepje positief.. donderdagavond (4 dagen na nod) kreeg ik ineens afscheiding maar dan met oud bloed. Schrok me helemaal dood natuurlijk.. vrijdag nergens last van gehad en nu deze ochtend getest, streepje is donkerder maar weer oud bloed slijm wat er uit komt. 
Op het forum staan ook succes gevallen maar ik ben bang dat het voor mij over is. Welke kleur is je bloeding? Hoop voor ons beide dat we natuurlijk zwanger blijven maar ik heb bij mezelf zo'n gevoel dat ik te weinig hcg aanmaakte waardoor het niet kan groeien ofzo :( ben er heel erg verdrietig van iig.
Maar goed ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Is het veel wat je verliest of zo maar een beetje? 

Hallo Jillla, 
Helaas is het misgegaan bij mij. Vandaag was er geen streepje meer en heb hele heftige bloedingen.
Bruin bloed is gewoon oud bloed en is volgens mij echt niet erg. Hou het even in de gaten. En als je het niet vertrouwd even een dokter of verloskundige bellen. Je schrijft dat het streepje donkerder is, dus je hcg in je lichaam is ook omhoog gegaan. Niet elke vrouw heeft een donker streepje op de nod. Lees ook regelmatig dat dat nog 4/5 dagen kan duren voor die echt donker is.
Ik hoop dat bij jou alles goed gaat. Wil je het nog even laten weten? 

Hoi hoi 
Bij mijn eerste test was het moeilijk te zien en hoe langer ik keek hoe zekerder ik er van was dat ik echt een licht streepje zag. De volgende dag een digitale test gehaald en die gaf aan dat ik niet zwanger was.
De maand erna weer een nieuwe test gedaan van de etos, toen ik hem weg wilde leggen kwam het 2de streepje helemaal op. Echt een wereld van verschil met de 1e test toen ik niet zwanger was. Duidelijker kon niet.
Dus mijn tip lees de test echt binnen de aangegeven tijd af want naar de tijd kun je  het 'weet even niet meer hoe dat heet streepje  te zien krijgen.. wat bij mij dus was de 1e keer En bij twijfel een digitale test halen 
Succes!!!

Simply me wat erg :( had gehoopt dat het wel mee zou vallen.. hoe voel je je eronder? Bah zeg zeker met je pcos dat maakt het toch al lastiger. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan en hoop dat het volgende maand gewoon weer raak is!! Heb zelf geen echte bloedingen meer gehad alleen mn afscheiding kleurt gewoon als oud bloed maar ook niet constant. Blijf wel iedere dag testen om in de gaten te houden of het streepje niet lichter wordt. Al knalt mn streep er nog steeds niet vanaf hoor.. durf de test van clearblue op de een of andere manier niet te gebruiken omdat ik als de dood ben dat ie aangeeft dat ik niet meer zwanger ben. 
Maar goed ik baal echt met je mee nu ik lees dat het niet goed is afgelopen :(
Liefs

Terug
Bovenaan