Streepje is streepje toch?!?!?

Wat een bullshit.

Ik ben nu voor de 5e keer zwanger waarvan 3miskramen.Bij iedere zwangerschap heb ik meerdere testen gedaan en de dikte van de streep kan afhankelijk zijn van

-Veel gedronken voor de tijd.
-Niet veel hormoon in je urine maar de ene vrouw heeft nu eenmaal meer dan de ander.(heeft de gyn tegen mij gezegd omdat ik me toen ook zorgen maakte om een licht streepje.)
-Of je bent echt net zwanger.

Maak je niet druk en laat die collega lekker lullen.
Enne je HA ook vragen hoor die bevestiging van een arts is ook lekker om je minder zorgen te maken.

Geniet van je zwangerschap het is zo weer voorbij!

hoi hoi

ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.
zelf heb ik vorig jaar een miskraam gehad maar helaas ook een lichte streep.
nu ben ik weer zwanger en een mega dikke streep.
maar lijkt mij beetje onlogische maar goed

gefeliciteerd trouwens hihi

Hee Zuska,

Hoe is het nou? Ben je al bij de ha geweest?
Hopelijk heeft die je een beetje gerust kunnen stellen.

groetjes,
Olifantje

Hai,

Dank jullie allemaal heel erg voor jullie reacties! Ik ben inmiddels naar de HA gegaan en die heeft bevestigd dat het allemaal onzin is wat mijn collega heeft gezegd...Ik ben gewoon lekker zwanger. Volgende week heb ik mijn eerste  afspraak bij de Gyn voor de begeleiding die ik nodig zal hebben. Ik ben na het lezen van al jullie reacties weer
zeer positief....ja, mijn gevoel is gewoon heel rustig.
Qua kwaaltjes heb ik alleen last van ongelooflijke onrustige nachten. Dat ik een paar keer per nacht wakker word en dan echt klaar wakker ben. Hebben jullie dat ook?? En het veelvuldig plassen is het enige waar ik aan merk van 'hé, dit is wel anders,ja!'

Ik ben nu volgens mijn eigen berekening 5 weken en drie dagen! Spannend, zeg!

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie medeleven en oppeppers!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes

Hey,

Ik zou haar niet geloven hoor.
Doet ze dit om je te kwetsen dan ofzo.
Zoiets zeg je toch niet en zeker niet als het niet waar is.
Ik heb hier nog nooit iets over gehoord hoor.
Een streepje is een streepje hoor.
Laat je niet ontmoedigen door zo'n opmerkingen hoor.
Is wss zelfs jaloers omdat zij dan niet de enige zwangere is en dat alle aandacht niet meer naar haar gaat.
Geniet maar van je zwangerschap hoor en als ze nog zoiets zegt,het ene oor in en het andere uit.
Liefs orchideke

hallo,

maak je geenzorgen een streep is een streep.
mijn eerste test was onderhand doorzichtig. ik kon alleen een streep zien als ik hem tegen het licht aan hield!!! een week later had ik pas een dikkere streep.
 dus ga lekker genieten en laat je collega maar kletsen.

gr. Natalie

Terug
Bovenaan