streepje steeds ietsiepietsie duidelijker; maar wel ná langer dan 10 minuten

A

Anoniem

Guest
HELP ME.... IK WORD GEK!!!

Vanochtend een sensitest zw.t gedaan. Met heel veel  gedraai en gekantel leek het of ik een ieniemienie licht streepje zag... maar kan ook  hersenidioterie zijn.  
Na een  paar uurtjes ook een Kruidvattest gedaan....  weer met een boel gedraai en gezoek in het zonlicht...een heel vaag, maar dan bedoel ik ook echt EEN HEEL HEEL VAAG  streepje....(zou het wel een streepje zijn..?)
Nu 1,5 uur later en al 100 keer die test bekeken te hebben   is het streepje wel wat duidelijker geworden.  Ik hoef hem niet zo heel erg te kantelen.  
Er staat in de gebr. aanwijzing dat  het resultaat na 10 minuten niet telt, maar  ja.. het blijft toch mijn urine?!
Toch? Zeg allemaal ja... of kom met een DE reden waarom hij na10 min. niet meer geloofwaardig zou moeten zijn...

O, ik wil  het nog niet tegen mijn vriend zeggen, ik wil het écht zeker weten.
Ik moet zo naar de verjaardag van mijn beste vriendin, die weet dat we bezig zijn...  als ik mijn mond maar kan  houden...  
En is het wel een betrouwbare uitslag???

Ik heb  nog maar 3 testjes bij sensitest besteld voor morgen en zondag...

Zou het dan toch?

Als je zo moet kantelen en doen meis, en op zoek moet naar zonlicht dan is het niet echt duidelijk hè. Wacht gewoon nog paar daagjes met testen. Dan zie je vast duidelijke streep. Wanneer is je nod of heb je voor je nod getest?

Vandaag nog een testen heeft geen zin, als je persee wil testen doe het dan morgenvroeg ofzo. Dan heb je weer wat meer hormone in je urine. Elke 2 à 3 dagen stijgt die spiegel.

Je zult ben ik bang nog ff wat meer geduld moeten hebben. Die test van kruidvat staat idd dat ie na 10 min niet meer betrouwbaar af te lezen is, dat staat er niet voor niks.

Wens je heel veel succes en hoop voor jullie dat je over een paar dagen een duidelijke test in haden heb. Ze zeggen een streep is een streep!

Gr. Nathalie

Sorry wil je niet teleurstellen maar ik heb hetzelfde meegemaakt vorige maand, ook van sensitest en kruidvat een heel vaag streepje die na 10 min kwam en echt heel vaag dan, heb toen na drie dagen nog eens een test gedaan en weer hetzelfde euvre, na twee dagen werd in ongesteld. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent en misschien in een vroeg stadium zit. Succes, liefs esther

He lieverd, ik kan je alleen mijn ervaring vertellen en die is als volgt: Ik heb dit bij de zwangerschap van m'n zoontje en bij mijn laatste zwangerschap precies zo gehad.
Ik denk dat je het beste 2 (waaaat???!!!) dagen kunt wachten en het dan nogeens proberen.
Meis, ik hoop het ontzettend voor je. Ik duim duim duim duim duim duim...

Liefs,

Rinske

Hoi MamavWout,

Ik heb precies hetzelfde als jij!!!
Een heel vaag streepje maar wel pas na een half uur.
Ik heb hem letterlijk uit de vuilnisbak gevist ik dacht nog 1 keer kijken en toen zag ik twee streepjes??
Wanneer hed jij je NOD?? Ik afgelopen woensdag.
Heel veel succes en ik test morgen ook nog een keer.
Ik hoor graag nog van je.

Liefs,

Suus

@ dezegebruikersnaambestaatal: bedankt voor je bemoedigende en lieve woorden.. ik hoop dat je gelijk krijgt....en dat we snel samen zwanger mogen zijn!
@ suus: spannend. Ik hoop voor je dat het raak is!!! En ik hou je op de hoogte, komt 'ie

Ik had bij sensitest nog 3 testen besteld. Ik kon het niet laten... negatief... ik krijg hem echt niet positief gekeken, met de meest mogelijke belichtingen niet....
Ik baal ervan, zat vanochtend om 6.15 uur kotsmisselijk beneden.

Nu ga ik echt pas over twee of drie dagen testen. Ik hoop zo nu niet meer ongesteld te worden. Ik had me er stiekem al een beetje op ingesteld dat ik zwanger zou zijn.... Ik voel me ook echt een domme doos nu...
Stomme, ongeduldige ik.

Jemig, wat kun je jezelf gek maken hè?  Vandaag is m'n NOD en ik heb sinds gisteren wat bruinverlies. Net werd het een beetje roder, maar nog niet echt overtuigend veel. Deze maand niet zoveel geklust, dus tot een paar dagen geleden maakte ik me geen enkele illusie, maar ja, dan nadert ineens je NOD...
Gisteren tegen beter weten in een test gedaan. Hartstikke negatief. Nu moet ik van mezelf wachten tot morgen...
Ik duim voor ons!

Terug
Bovenaan