streepje steeds ietsiepietsie duidelijker; maar wel ná langer dan 10 minuten

Tuurlijk duimen we, maar wil niet negatief overkomen hoor. Bruinig verlies en je geeft zelf aan dat het al wat roder word, duid meestal aan dat de rd-tjes onderweg zijn.

Wat kan een lichaam EN GEEST!!! je voor de gek houden, tjonge wat balen.
Ik ga door naar de volgende ronde... En volgende maand ga ik niet testen vóór dag 37!! En dan ook echt niet.

Voor alle wachtende... ik hoop dat ik jullie de volgende NOD niet meer hier op dit forum tref. Succes met wachten allemaal!

@dezegebruikersnaambestaatal: ik ben erg bang dat we in hetzelfde schuitje zitten...Maar natuurlijk duim ik nog even mee voor je!!

Groetjes mamavout

ahhh balen mamavwout, maar nu weet je wel waar je aan toe bent meis!
Heel veel geluk en succes in de volgende ronde. Hopelijk dan een duidelijke positieve test in handen! ToiToiToi!

he,
Ja dat van na 10 minuten is het niet meer betrouwbaar.... tja, wat zal ik er van denken. Ik had binnen de 10 minuten een zeer vaag (met veel fantasie) streepje. Na 10 minuten werd hij alleen maar duidelijker. Ik was dus uiteindelijk echt zwanger. Op mijn NOD binnen 3 minuten echt een duidelijke streep. Helaas ging het na 5 dagen overtijd alsnog mis. Dus vervroegd testen heeft ook zijn nadelen. Het valt dan zo tegen allemaal. Een tip.... de meeste testen geven aan 10 minuten, daarna niet meer kijken..... het huismerk van de apotheek (roze-paars doosje) geeft 30 minuten aan!! Super voor de mutsen onder ons (zoals ik) die inderdaad met de volle tl-lampen en spotlights zo'n stomme test gaan staan bekijken. En maar kantelen en maar in het licht houden! Tis maar goed dat niemand ons dan ziet, hihihi. 10 minuten is dan kort...
Maar de beste tip is alsnog.... wachten wachten en nogmaals wachten. Niet elke dag testen en minimaal 2-3 dagen ertussen laten. Je kent al die goedbedoelde adviesen vast wel. Ik ben ook zo stom geweest om amper een week na mijn eisprong al te willen testen. Ik voelde me dan ook zo ontzettend zwanger.
Nou suc-6
Groetjes Amber

Ohhh amber dus bij jou is het mis gegaan? In welke ronde zitten jullie nu?
Ik heb vrijdag mijn nod op basis van 29 dagen, maar als ik uitga van mijn vorige cyclus van 36 dagen (6 juni) kan ik dus nog ff wachten. Ik ben ook niet van plan om zo vroeg te gaan testen. Vorige maand paar keer negatief getest (waarvan 1 test niet goed was gegaan hoor) Niet dat ik elke dag teste, maar was 14 dagen overtijd, wat dus uiteindelijk lange cyclus bleek te zijn. Als je gewoon uitgaat van 28 dagen dan was ik dus 8 dagen overtijd. Was toen wel blij dat ik eindelijk wist waar ik aan toe was. En nu heb ik echt zo iets van laat het allemaal wel op me af komen. Deze maand is best snel gegaan. Mijn voorgevoel zegt dat ik niet zwanger ben, maar ja dat zegd ook niet alles hè, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan