streken.

bah alicia zit vol met vervelende streken; gooien, slaan, schoppen..
maar het allerergste ze heeft me net gebeten! het overdonderde me helemaal en wist ff niet meer hoe ik moest reageren..

ben best boos op haar geworden en haar een tijdje genegeerd..
het doet echt pijn.. steeds steken erdoorheen...
ze heeft me goed te pakken gehad

jeetje dat is best erg
als het zo'n pijn doet.
gelukkig nog niet mee gemaakt maar ilse is wel meteen aan het gillen als ze haar zin niet krijgt .
en krijg soms een mep maar die krijgt ze dan ook meteen terug niet heel hard maar weet wel dat ze dan fout zit.

Oooh kelly bah wat akelig.
Jochem heeft het ook 1 keer gedaan heb toen gelijk terug gebeten hoor!!
Niet heel hard maar hij schrok zich lam en heeft het tot nu nooit meer gedaan....

Maar jochem doet ook wel wat alicia doet hoor schoppen, gooien, slaan enz...
Ik ben heel consequent 1 x waarschuwen daarna pak ik het af en zet hem in de hoek....

Dat werkt hier heel goed moet ik zeggen.
Tis gewoon een fase en tja een niet zo leuk ;-) hihi maar ik herken het...

ja dat de ik ook mt alicia.
1 waarschuwing.
2e waarsschuwing en dan de hoek in
als ze uit de hoek komt zet ik er haar 1 keer terug in met een waarschuwing. bij de 2e keer zet ik haar terug zonder iets te zeggen en zo door

Meid heftig hoor. Ik schrok er ook erg van toen ik gebeten werd. Ik pakte hem bij de arm en hij wilde het nog een keer doen en ik kreeg het op de een of andere manier voor elkaar dat hij zichzelf in zijn arm beet. Beetje verbaasd en boos begon hij te huilen. Van schrik moest ik helaas heel hard lachen. Beetje heel sarcastisch en helemaal niet zo bedoeld. Maar hij was er wel gelijk klaar mee. Het schoppen en slaan is heel herkenbaar. Ze kunnen af en toe echt het bloed onder je nagels vandaan halen. Grrr. En dan het idee dat dat nog wel een tijdje gaat duren en misschien nog wel erger wordt. Als het trouwens door je huid heen is, moet je er wel even naar laten kijken hoor. Kan lelijk gaan ontsteken. Hoop dat je nu over de ergste schrik heen bent.

Terug
Bovenaan