streken.

Ja dat bijten is echt niet fijn. En die tandjes zijn al zo scherp!
Hier ook een keer gebeten omdat hij boos was, terug gebeten en sinds dien niet nog een keer gebeten.

Hopelijk was dit voor haar ook iets eenmaligs en is ze goed geschrokken van je reactie.

hoop idd dat ze je niet nog een eer gaan bijten. antonio had het ook een tijdje heeft iedereen van de familie een keer te pakken gehad behalve zn vader. gelukkig nu niet meer maar streken ja die heeft hij wel

haha ik dacht dat ik de enige was die een kind heeft met (rot)streken. Blijkbaar niet.
En het is idd schrikken als ze je bijten. Evy doet het ook wel maar meer als ze aan het stoeien is en niet hard. Maar als ze haar zin niet krijgt dan is het gillen en gooien. Daar kon ik eerst wel goed tegen maar nu met Lisa kan ik niet zoveel doen als ik haar aan het voeden ben...

Jorn heeft mij ook al eens gebeten, en dat deed echt heel erg pijn ik heb een week lang een blauwe plek gehad. hij ook. ik beet per ongeluk iets te hard terug.

daarna heeft hij het niet weer gedaan

snap dat je schrok en dat het pijn deed

pascal bijt achter in t bovenbeen. net onder de bil, whaaaa, zit gelukkig t meeste spek.
schijnt dat ik vroeger ook erg beet als kind. tot bloedens toe!!!!!!!!!! dus helaas heeft ie t van mij.
heb pascal wel terug gebeten, ik riep au, heb hem gebeten en riep weer au. geen idde of t helpt. tot nu toe wel......

ik hoorde laatst van iemand die vertelde dat haar kindje dat ook vaak deed.
Alles al geprobeerd maar niets hielp tot ze op een gegeven moment weer werd gebeten en de plantenspuit (stond toevallig binnen handbereik) pakte en in het gezicht spoot bij haar kindje.
Dat kindje schrok zich rot en heeft het nooit meer gedaan.

Ik vond het wel een goeie moet ik zeggen en het is maar water......
En misschien wel minder vervelend dan terug bijten bij je kleine...

Terug
Bovenaan