stress en je wil zwanger worden

Oh echt super spannend succes woensdag laat even weten hoe dat gegaan is, als je dat wilt uiteraard? Ik ga na mijn NOD van 8/7 als het weer niet raak is mijn huisarts bellen dus ben heel benieuwd wanneer wij naar het ziekenhuis kunnen.

Nee je gaat nooit ergens van uit altijd positief blijven dat is het beste toch?

ik zie je berichtje wel weer

heel veel succes meid

groetjes
leepat

quote: Marie Tromp83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2008 14:40:31'));

He hoi Leepat!

Is toch fijn om te horen dat je niet de enige bent, het nee zeggen is voor mij ook altijd al een probleem geweest, waardoor je dus weer veel te veel doet! Maar inderdaad het zit ook in je karakter! Voreger zag ik het nog meer als een nadeel maar nu meer als een voordeel! Het hoort bij me! Nee het huis is niet verkocht, we hebben uit eindelijk besloten om er te blijven wonen! Achter af wel blij om was ook meer praktische overweging om te verhuizen en in het begin heb je er nog zin in en ben je aan het rond kijken naar nieuwe woningen maar op den duur is de lol er wel af en je kan ook niet verder in je oude huis omdat die te koop staat! Nu gaan we ook echt verbouwen enzo! Dus das ook wel weer spannend! Ja wie weet in parijs, hihi! Ik wil zowiezo rust!!!!!!!!!!!! En woensdag naar het ziekenhuis, dus das ook even afwachten! Zal eerst wel even kennismaking gesprekje zijn! Tuurlijk gaat het ook wel door je heen stel dat er wel echt iets mis is maar daar probeer ik niet te veel aan te denken! Hoop blijven houden!

Liefs Marie

Ik hou jullie op de hoogte! Jullie horen het owensdag wel heod het was in het ziekenhuis!!!!!!! Ben zelf ook erg benieuwd! We spannend!!!!!! Daarna op vakantie, wie weet krijg ik daar rust!!!!!!!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan