Stress stress stress

Nou we krijgen als het goed is vandaag de offerte. En als je een offerte krijgt is het voor 99 procent zeker rond!
Ik wacht nog even met juichen, maar als ik vandaag goed nieuws krijg trekken we de champagne open!!

Ben trouwens nieuwsgierig moontjepoontje, waar woon jij? ik in Hoofddorp, is ook best wel duur, en het huis dat we nu hebben gekocht is soort van een buitenkansje en goedkoop.

groetjes Maris

Hoi Moontjepoontje,

Voorhout bekakt? mmm ik kom uit Noordwijk eigenlijk, maar vond Voorhout niet bekakt hahaha
Wel leuk in Voorhout, waar woon je ergens? Ik woonde in Noordwijk in de gladiolusstraat en later kerkstraat.

groetjes Maris

Nou, Laat ik het zo zeggen....Er zijn verbazingwekkend weinig kinderen in Voorhout die bijv. niet op een fonkelnieuwe fiets rijden of die geen dure merkkleding aanhebben van esprit of mexx...Evenals de ouders. Dikke auto's en dure merkkleding.

Mijn zoontje is een van de weinigen die kleding van bijv. de zeeman aanheeft en die een derdehands fiets heeft.

Maar goed, iedereen kijkt daar natuurlijk anders tegenaan.

Ik woon in de wijk hoogh teylingen. Dit is de afgelopen jaren uit de grond gestampt. Mijn zoontje krijgt zwemles in Noordwijk, in het bollenbad.....

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 15:29:04'));

Nou, Laat ik het zo zeggen....Er zijn verbazingwekkend weinig kinderen in Voorhout die bijv. niet op een fonkelnieuwe fiets rijden of die geen dure merkkleding aanhebben van esprit of mexx...Evenals de ouders. Dikke auto's en dure merkkleding.

Mijn zoontje is een van de weinigen die kleding van bijv. de zeeman aanheeft en die een derdehands fiets heeft.

Maar goed, iedereen kijkt daar natuurlijk anders tegenaan.

Ik woon in de wijk hoogh teylingen. Dit is de afgelopen jaren uit de grond gestampt. Mijn zoontje krijgt zwemles in Noordwijk, in het bollenbad.....

Hoi Moontjepoontje (leuke forum naam trouwens!)
Hier in de buurt zie ik ook het merendeel van de kinderen met dure kleding en nieuwe fietsen (vaak zelfs 2 en elektrische speelgoedauto's waar je mee kan rijden.)
Ik noem dat alleen geen kak (kakkers zitten in de zuidduinen in Noordwijk hahaha) maar yuppen hahaha Komt wel op hetzelfde neer misschien.
Wat leuk dat je zoontje in het bollenbad zwemt, ik daar ook gezwommen en zelfs op reddingszwemmen gezeten. Wel jammer dat het buitenbad dicht is!! Ze willen wel ooit een thermen maken geloof ik. Elke zomer gingen we naar het zwembad toe als het te hard waaide voor naar het strand te gaan.
jaja vroeger was alles beter ;-)

groetjes Maris

wij hebben ook wat anders gekocht, een bedrijfspand   met een woning eraan vast, we kwamen het tegen , konden het niet laten lopen. financiering enzo rond, we krijgen 1 juli de sleutel. maar............ we moeten ons eigen huis nog verkopen. staat nu 4weken te koop, al kijkers gehad, maar nog geen bod. ik slaap er bijna  al slecht van, ben bang dat we ons huis niet verkopen.... ook hier   dus 'huizenstress!!!" we hebben nog zo'n 18 weken, iedereen zegt dat het goed komt..... tja, hoop ik ook, maar ik zie het nu allemaal helemaal nog niet zitten! zucht .........

Als ik dat allemaal lees krijg ik bijna weer een beroerte!
Wat is dat toch altijd allemaal, die adviseurs met hun mooie praatjes.. Het is altijd zo leuk een huis kopen (wij vrouwen richten pakken meteen de ikea gidsen en meubelkrantjes er bij haha) en dan loopt t ergens vaST, stressss

Dat heb ik ook gehad. we hadden ons droomhuis gevonden voor 175000 (almere he..) 4 grote slaapkamers, wc beneden en boven, grote huiskamer met parket en een tuin op het z/w van 17x5.. En dit vlak voor de uitzending van mijn vriend (ik zwanger) En een dag later verkopen we het appertement met winst.. kon niet beter dacht ik.

Nou het kon wel slechter. Mijn vriend was nog geen 30 min weg en de tel. ging, ook hypotheek problemen, en niet te zuinig wat voor problemen, ik zal de details besparen. Gelukkig had ik een fijne adviseur die alles voor mijn hele familie doet en ook echt gevochten heeft, anders was t niet gelukt. (En Hulp van een familielid met een eigen bedrijf...)
Toen kreeg de koper van mijn app ook nog eens problemen en kreeg ik de ontbindende voorw niet verlengt van ons huis terwijl dat voor de koper van mijn app wel was toegezegd (had een makelaar die t niet helemaal snapte, droplul) Dus ik heb zo'n 2 weken rondgelopen met de angst dat ik straks een ENORME schuld zou hebben. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen (met overspannen thuis zitten en vraag niet verder hoe) Maar dit wil ik NOOIT meer, bah. Ik moest het ook nog eens alleen regelen allemaal met mijn zwangere lijf pff.

Ik hoop dat je de champagne al hebt kunnen ontkurken!

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan