stress voor het ziekenhuis!!!!!!!

Hoi Cenn,

Ik ben nog lang niet zolang bezig als jullie. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen!
Lekker aan het klussen en dan wil het maar niet lukken. Bah!
Gelukkig wonen we in nederland waar de medische kennis best groot is. En waar je
goed en serieus wordt geholpen!! Ik ben dan ook blij voor je dat je naar het zh mag.
Dan kunnen ze even kijken wat er evt aan de hand is. En misschien lukt het gewoon
toch spontaan!! Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat jullie lekker verder kunnen
klussen!! Heel veel succes.
Hou je ons op de hoogte?
En ja, dit forum is behoorlijk verslavend. Meiden in hetzelfde schuitje, dat schept toch
een band. Met anderen praat je meestal niet over dat je ermee bezig bent. Toch?
Succes en liefs Melanie

Cenn, maak je niet druk voor het ziekenhuis. Zorg dat daar je vragen beantwoord worden.
Sterkte!

tnx allemaal!!!!!
ik hou jullie wel op de hoogte!!!!!

liefs mij

Lieve allemaal,

Ik ben ook na bijna 1,5 jaar en een miskraam naar het ziekenhuis gegaan.
We hadden nog niet eens de uitslag van een aantal testen en ik bleek toch op de natuurlijke manier zwanger te zijn.
Nu ben ik sinds 26 dagen de trotse moeder van een schitterende dochter, Merel!!

ik weet dat dit geen garanties bied, maar ik wilde jullie op deze manier toch een hart onder de riem steken.
Heel veel succes!

Liefs,
Mandy

lief dat je dat zegt... zelf heb ik na 1.5jr er niet zoveel vertrouwen meer in.... ma de hoop blijft natuurlijk!!!! maar jij gefeliciteerd met je dochter merel!!!! wat geweldig zeg... dus toch nog op de natuurlijke manier gegaan... das helemaal toppie!!!!

Hoi Cenn,
Welkom hier.
Ik ben moeder van een zoon van 3,5 jaar.
De eerste keer duurde het 5 maanden voordat ik zwanger was, maar nu duurt het al een maandje langer. Had toch wel hele goede hoop afgelopen maand, maar helaas.
Misschien deze maand...
Ik wens je in ieder geval heel veel succes bij de gyn en hopelijk snel zwanger.
Dat hoop ik eigenlijk voor iedereen...mij inclusief...hahaha.
Groetjes en een dikke kus,
Dyonne

tnx... ik hoop het ook voor je dat het snel mag gebeuren!!!! ik duim voor je....

succes!!!!

liefs cenn

WHAhahhahaha, jeetje je bent inderdaad verslaafd... hahahahaha
Hopelijk hou je nog tijd over om te klussen....en een kindje te breien.....

Terug
Bovenaan