stressen!!!!

En waar ben je geweest, als ik vragen mag?? Het klinkt goed!
Wij zijn afgelopen week naar Center Parcs Erperheide in Belgie geweest, maar het huisje vond ik maar minimaal. Veel insecten, levende en dode die overal zaten. Op de vloerbedekking, op de ramen, op de muren. Plus veel stof.
Niet echt een lekkere plaats voor een baby van een half jaar. Gelukkig kruipt ze nog niet.
Maar daar knapte ik wel van af.

groetjes,
Sabine

Super zeg!!! Dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat het zo goed is gegaan.

Hoi,
Wij gaan over een paar weken ook naar Erperheide! Ik kom daar al sinds de eerste een baby is en heb nog nooit zulke dingen gezien hoor. Je moet echt een klacht indienen, want zo hoort het niet te zijn!
Sil

Wij zijn in Zeeland geweest, het was geen centre parcs maar welook zo'n bungalowpark...hahahaha lekker duidelijk he! Sorrie kom even niet meer op de naam (in bruinesse ofzoiets?? kan dat??) maar het was echt super netjes en vooral de huisjes waren super!! Wij gaan daar echt nog eens terug hoor! liever vandaag dan morgen! Hahaha.....nee hoor, dat is een beetje teveel van het goede

Hé 4 dec.
Dan heb je vast op Aqua-delta gezeten! Dat is maar 15 minuten van mij vandaan! Wat toevallig.
Ik heb daar als jong meisje nog schonmaakwerk gedaan, vandaar dat je huisje zo schoon was.
Zo zie je maar weer, de wereld is klein.
Sil

Hey Sil!
Hahaha dat was het inderdaad!!! Wat leuk!
Oh, dan woon jij daar wel lekker zeg!!!
Had ik dat geweten, was ik koffie komen drinken  hahaha
Enne, de huisjes waren inderdaad echt hel erg netjes en schoon! Geen stof, spinnetje of wat dan ook te zien, echt super!

Nou dan weet je het, als je nog eens in de buurt bent, dan kom je maar om een bakkie!

Terug
Bovenaan