<p>9 januari kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Mooie positieve test en clearblue ook positief 1-2 weken. 11 januari bloedprikken. En 12 januari weer positieve knal testen en clearblue 2-3 weken. Vandaag bel ik voor de hcg uitslag en de assistent zeg dat het niet duidelijk is. En de dokter mij wilt spreken. Dus ik vertelde de assistent dat ik graag de hcg waarde wou weten en dat de dokter mij wel mag bellen voor verdere info. En vertelde ook dat ik laatste dagen allemaal positieve testen had en wat de clearblue aangaf. En toen zei ze.. oh werkelijk? Oh huh. Nou weet je wat ik laat de dokter je snel mogelijk bellen. Zou tussen 10 en 12 uur zijn. Bij mn andere zwangerschappen kreeg ik direct te horen wat de hcg waarde was en of het goed was. </p><p>Nu zit ik in onzekerheid! Want het klonk zo alsof het niet goed is! Morgen heb ik zoiezo echo maar nu Gaat er van alles door mn hoofd. Met vragen van als de hcg waarde via bloed niet goed is. Hoe kan het dan wel positief testen via urine? En zo gaat het maar door.. en wat betekend het? Miskraam? BMZ? Wel gezond zwanger ? ??</p><p>Zit echt met mn handen in het haar! Iemand dit ook gehad? Maak ik me druk om niks? </p><p> </p><p> </p>