Stressmoment.

Om een echo te laten maken moet ik een verwijzing hebben. Moet je trouwens voor een verloskundige ook een verwijzing hebben?? Anders wil ik zeker daar proberen. Ik heb wel altijd medische indicatie met mn zwangerschappen maar we willen het echt weten! 
Dokter wil dat ik maandag kom en dan weer bloedprikt. Maar dan moet ik weer 1 week wachten. En dan nog eens 3 weken wachten op plek bij gyn. K ben nu wel heel erg van mn pad gebracht door de dokter. Ik voel me zwanger.. 

Wat bizar. Ik had geen verwijzing nodig. Gewoon VK gebeld na positieve test. (Wel bij huisarts langs geweest maar die heeft niet eens getest) Daar mocht ik in week 6 gelijk echo laten maken om te kijken of ik daadwerkelijk zwanger was en waar het zat/zit. Dit is bij een apart bedrijf: echoscopiste (wel zelfde gebouw) ik weet niet van waar je bent, maar bij babyimage kun je gewoon pretecho plannen als jij dat wilt. Je kunt ze ook eerst bellen.

Voor gyn moet je wel verwijzing bij VK niet. Ik heb mn verhaal vertelt en kan volgende week donderdag komen. Ze zeiden zolang ik niet bloed of heftige pijn heb moet ik vanuit gaan dat ik zwanger ben. Want Hcg waarde van 44 kan makkelijk met 4/5w.  als t goed is ben ik maandag ongv 6 weken. Dus nog even wachten..

Voor verloskundige hoef je geen verwijzing van je huisarts :) dus gewoon bellen inderdaad. Succes! Hopelijk ben je gewoon lekker zwanger en kun je straks gaan genieten!

Terug
Bovenaan