Striae voorkomen

<p>Hallo!</p><p>Hoe hebben jullie striae voorkomen,</p><p>of hoe willen jullie striae voorkomen?</p><p>Helpen bepaalde cremes echt?</p><p>Liefs</p>

Striae is niet echt te voorkomen. De ene vrouw heeft er meer last van dan een andere. Door op tijd te smeren, houdt je de huid soepel en kan het zijn dat je de striemen beperkt houd. Ik smeerde twee keer per dag in, maar ik had pech heb best veel striemen.

Smeren etc helpt allemaal niks..
voorkomen kan je het niet, de ene vrouw krijgt ze tijdens de zwangerschap de ander pas bij de bevalling :)
ik zie het als de eerste tekening die mn kindje me gegeven heeft :$

Ik heb ook volop gesmeerd, dacht bij de eerste ook dat ik er onderuit kwam en dat het smeren hielp...maar de laatste 3 dagen van de zwangerschap heeft me een tijgervel opgeleverd ?. Echt 2 cm dikke paarse strepen over mijn hele onderbuik tot boven mijn navel...   inmiddels 12 jaar later zijn ze gewoon huidkleur en alleen zichtbaar door de wat andere structuur van de huid. Ik loop er gewoon om in bikini en heb er totaal geen moeite mee...  
Bij de andere 2 kids geen strepen erbij gekregen...

Is niet te voorkomen, maakt niet uit watvoor beloftes oliën of cremes je geven... ligt aan je eigen lichaam. Ik heb alleen 2 strepen bij me navel (van 3 cm ofz) dat ik denk door me navelpiercing komt. Voor de rest is me buik zonder strepen maar kan dat niet zeggen over me borsten... striae kan ook bij je borsten of benen komen. Mijn borsten zijn wel 2/3 cups gegroeid dus vandaar de strepen.. mja maak me daar niet zo druk om omdat toch niemand anders behalve ik en me partner het zien ?. 
Ik smeer af en toe na een douche wat mama belly balm op me borsten en buik om droge huid te voorkomen, voor de rest heb ik niks gedaan want ze doen toch niks.

2Lady's mom heb je je navelpiercing ingehouden tijdens je zwangerschap? volgensmij heb je van die speciale piersings toch?

Ja ik had die speciale gekocht maar dat begon ook gewoon pijn te doen dus heb sinds 5mnd niks meer gezet. Ik check het wel steeds of het nog open is en haal viezigheid weg. Het is nog steeds open ook al heb ik er geen piercing in zitten. De strepen bij me navel kwamen pas bij de 7de maand. 

Terug
Bovenaan