Striae voorkomen

Ik heb laatst gelezen.dat voorkomen door smeren niet kan, af dat de striemen er wel beter uit gaan zien door vitamine a crème te smeren. Dat is alleen helaas een vitamine die niet goed voor je baby is, is smeren tijjdens de zwangerschap wordt daarom afgeraden, na de tijd kan wel. 
Het enige wat je nu kan doen is je huis soepel houden door deze in te smeren. 

Halo allemaal, smeren schijnt inderdaad niet te kunnen voorkomen, maar het kan zeker geen kwaad.
ik heb er veel aanleg voor, kreeg het in de puberteit op mijn benen en borsten. Maar tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik mij twee keer per dag ingesmeerd met bio oil en ik geen 1 streep :) 
alleen een beetje op mijn billen omdat ik daar niet smeerde. Nu weer zwanger en smeer nu echt overal waar je huid maar rekt en hopelijk helpt het deze keer ook.

ik smeerde vanaf 12 weken de anti striae creme van de etos en wat ik gelezen had rekte ik mijn vel op. Was in het begin best pijnlijk omdat je je bovenweefsel van je onderweefsel los maakt maar denk wel dat dat geholpen heeft. Heb 1 streepje op me heup en voor de rest tijger vrij gebleven. Smeren is het zelfde als je huid masseren. De boel soepel houden. Succes

Ik ben voor mijn zwangerschap behoorlijk aangekomen over een langere periode en niet één streepje te zien. Na 12 weken zwangerschap en afgevallen te zijn door het vele overgeven heb ik rondom mijn navel een stuk of 8 strepen! Zegt allemaal niets dus. Ik smeer als een gek met het idee "baat het niet dan schaadt het niet". Op en rondom de strepen bij mijn navel de littekencreme van Biodermal en eromheen een dun laagje PCLE crème van Biodermal. Nu 20 weken en het is gelukkig nog niet erger geworden...

Hallo, smeren helpt inderdaad niet maar het kan ook geen kwaad dus waarom niet. Dri k extra veel water dat is goed voor je huid en word die soepel van!

Terug
Bovenaan