Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind de Weleda mama olie heel fijn smeren. Niet om striae tegen te gaan maar vooral voor een versoepeling van de huid voor het slapen gaan en een rust momentje samen met de baby.
Veel water drinken.. houd je huid flexibel van binnenuit. Mijn hele familie heeft extreme striae en ik ging er helemaal vanuit dat het voor mij ook klaar zou zijn..
Vriendinnen van mij hadden echter niks. Dus ik heb gekeken naar de verschillen en concludeerde dat water inname echt een groot verschil was en vond het een logische aanname. Dus zelf goed gekeken dat ik echt goed water/thee dronk.
Heb uiteindelijk 1 streepje gekregen tijdens mijn bevalling. Die nu na 1.5 jaar zo goed als onzichtbaar is.
Belangrijk om 3-4 liter water te drinken.
Striae komt van binnenuit, tijdens je zwangerschap krijg je kleine scheurtjes omdat het allemaal zo uitrekt, maar het hoeft dus niet zo te zijn dat het grote scheuren worden. Ook is dit genetisch bepaald!