Striae!!!!

hier nog iemand.............de hele zwangerschap gesmeert en nergens last van. Op een gegeven moment dacht ik dat het niet meer nodig was en ben ik gestopt. Vergissing ..........met 38 weken zie ik opeens strepen. Met het indalen kwam er toch nog druk aan de onderkant van mijn buik en nu zitten ze er. Weet niet of het geholpen had als ik was blijven smeren.
Maar je hebt nu wel iets nieuws........bio-oil of zoiets. Gewoon bij de dorgist te krijgen. Is speciaalvoor striae en littekens. Moet goed zijn.

Probeer dat eens.....enne....denk niet bij de laatst week dat je veilig bent !!!!!!!!!!!!!!!
 
hier nog iemand.............de hele zwangerschap gesmeert en nergens last van. Op een gegeven moment dacht ik dat het niet meer nodig was en ben ik gestopt. Vergissing ..........met 38 weken zie ik opeens strepen. Met het indalen kwam er toch nog druk aan de onderkant van mijn buik en nu zitten ze er. Weet niet of het geholpen had als ik was blijven smeren.
Maar je hebt nu wel iets nieuws........bio-oil of zoiets. Gewoon bij de dorgist te krijgen. Is speciaalvoor striae en littekens. Moet goed zijn.

Probeer dat eens.....enne....denk niet bij de laatst week dat je veilig bent !!!!!!!!!!!!!!!
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoi allen,</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik ben nieuw op dit platform en had een vraag of iemand ervaring heeft met een laserbehandeling tegen striae? Ik heb al een tijd last van striae, zoals vele, sinds mijn zwangerschap. Ik zit nu te denken aan een laserbehandeling, want ik heb verhalen gehoord dat dit erg effectief kan zijn in het verwijderen/verminderen van littekens.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik ben benieuwd naar jullie reactie</p>
 
<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Ik ben nieuw op dit platform en had een vraag of iemand ervaring heeft met een laserbehandeling tegen striae? Ik heb al een tijd last van striae, zoals vele, sinds mijn zwangerschap. Ik zit nu te denken aan een laserbehandeling, want ik heb verhalen gehoord dat dit erg effectief kan zijn in het verwijderen/verminderen van littekens.</span>
 
Terug
Bovenaan