Striae...:-(

Ik schrok vanmorgen toen ik mijn buik in de spiegel bewonderde best wel een beetje van de striae op mijn buik. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last gehad van die striemen, maar nu zit mijn buik echt vol met striae...
Ik heb echt wel gesmeerd met van alles maar mijn huid is echt uit elkaar getrokken door mijn enorme buik. Iemand ervaring of dit nog goedkomt?

xxx Kirsten
 
Hmm, wat ik weet van striae is idd dat het niet meer weg gaat. Het beste wat je kunt doen is het wat blijven masseren. Op een gegeven moment worden het dunne witte lijntjes, die zie je veel minder...

Ik heb het zelf nu wat op mijn borsten...gelukkig aan de onderkant dus kan nog wel met mijn decollete pronken, Hihi.
 
Striae gaat helaas niet meer weg. Wel wordt het na verloop van tijd lichter van kleur, maar je zult het altijd wel blijven zien. Ik heb nog aardig wat striae overgehouden aan mijn eerste zwangerschap, nu bij de derde zie ik het nog wel zitten, maar het is niet meer felrood van kleur.
 
ik heb ook veel striae op mijn buik en borsten enzz. het word wel iets minder als de tijd verstrijkt worden ze wit maar het gaat nooit meer helemaal weg..maar je krijgt er een mooie baby voor terug;)
 
Ik heb er ook last van op mijn buik en bovenbenen,voorkomen kan je inderdaad niet, later worden de strepen wit en valt het niet zo erg op. ik had al last van striae is in de puberteit gekomen toen had ik ineens een groeispurt en op diezelfde plekken heb ik nu ook weer striae maar als het minder zichtbaar wordt dan stoor je er niet zoveel meer aan het hoort bij me en nu heb je er nog wat moois voor terug gekregen.
 
Ik heb er ook heel erg last van. De vk maakte er zelfs een opmerking over (geen vervelende hoor). Ach....ik denk maar zo: Dit is mijn 4de zwangerschap, voor elke maand dat ik een kindje in mijn buik mocht dragen heb ik een aandenken op mijn buik. Het is niet anders. Ik ben gelukkig geen bikini typ dus dat scheelt natuurlijk ook.
Nou, succes en ik hoop voor je dat het hierbij blijft voor je!
Groetjes.
 
Ik had voor zwangerschap al striemen en door het smeren zijn ze in ieder geval niet erger geworden of vuurrood. Ik zit er niet zo mee eigenlijk als mensen het lelijk vinden kijken ze de andere kant maar op en die motto geld voor meer dingen in het leven.
 
Terug
Bovenaan