Striae...:-(

Hay meid,

Ik heb nog geen strepen maar had ze wel in de pubertijd op mijn knieen. Deze zijn inmiddels een stuk onopvallender dan ze waren. Zijn nu heel lichtroze en kleuren ook weer in de zon........we kunnen smeren wat we willen maar voorkomen doen we het daar niet mee. Het komt door een te snelle oprekking van het bindweefsel. Het is sonde inderdaad en mooier als het niet gebeurd maar echt het word minder zichtbaar met de jaren. Omdat ze vers zijn zijn ze rood/paars maar ze worden lichtroze hoor.............

P.s: ik het het nu op de bovenkant van mijn borsten. In bikini zie je dit niet maar ook ik moest even slikken. Ik ben van B naar D gegaan in een paar maanden tijd dus ook voor mijn huid was dit te snel.....

xxxxxxxies me
 
Mijn striemen zijn gewoon wit maar die zaten er altijd al. Mijn borsten zijn trouwens helemaal niet gegroeit bedenk ik me nu want pas nog steeds in zelfde bh als normaal.
 
Het is bij mij niet in één week op komen zetten hoor @ babyxxx.
Het is rond de 30 weken gekomen en nu wel een stuk erger. Ik vind het wel jammer maar het is niet anders. Ik draag altijd een bikini en dit zul je wel blijven zien. Maar goed, ik krijg er idd iets moois voor terug....
 
Terug
Bovenaan