striae???

Hey meiden,

Hebben jullie last van striae???
Ik namelijk nog steeds niet. Heb gisteren een hele gave fotoshoot gehad in een fotostudio hier, met mijn dikke buik, mijn vent en mijn dochter Super gaaf en ben daarom ook zo blij dat ik geen strae heb, heb het overigens bij de eerste ook maar heeeel weinig gehad. Ik heb wel nu een zwangerschapsstreep bovenaan mijn navel ;).

 
Hier ook niets te bekennen wel op de heupen maar die had ik al toen ik eenmaal aan de pil begon maar op de buik of borsten niets. Bij de eerste had ik echt een megabuik vergeleken met nu dus verwachts nu ook niet te krijgen eigenlijk. Ook ik heb een streep over de buik lopen had ik bij de eerste ook.
 
Ja, ik wel. Aan de rechterkant van mijn navel 5 strepen en aan de linkerkant 1.
Ik baal er flink van, want ik smeer me een ongeluk, maar het helpt dus niet...
Hopelijk wordt het niet veel meer dan dit en zie je het later minimaal...
 
Hier na 3 zwangerschappen ook nog steeds niks te bekennen gelukkig,ben nu ruim 35 weken en niet megadik dus verwacht het ook niet meer.want was bij 2de zwangerschap dikker
is ook niet heel erfelijk bij ons,mn moeder heeft na 9 kids maar 2 streepjes gekregen....dus dat scheelt ook wel denk ik
liefs jootje
 
neeeeee! joeppieeee!!!!!!
bij mn eerste heb ik er 3 gekregen maar die zitten onder mn bikini lijn dus niemand die dat ziet (behalve mn man en ik natuurlijk :p)
bij mn 2e en nu niks. ppfff ben daar zo blij mee he!

nu hopen dat t niet de laatste paar weekjes alsnog gebeurd.

liefs, do
 
Nou hier wel hoor, gelukkig zit het onder mijn navel, maar toch ondankt het vele gesmeer met Bio-oli toch Stiae... balen, maar oke ik ben dan nu ook net een kamerolifantje en heb een behoorlijke buik, dus eigenlijk verwacht ik dan ook niet anders.
 
Terug
Bovenaan