Striemen!

Hey meiden,

Ik wilde even weten wie er nog meer last heeft van striemen op de buik.... Heb er echt al veel, terwijl mijn buikje nog niet mega is! Heb er schijnbaar aanleg voor...

Is minder, maar volgens de verloskundige kun je het eigenlijk niet voorkomen..... Smeren vermindert het misschien, maar verhelpt het niet :(

Liefs

Balen! Ik had bij de eerste 40 weken nergens last van (en echt een enorme buik..en de hele tijd gesmeerd), maar in de 41ste week, vlak voor de bevalling: poef, daar waren ze ineens!!! Met 40 wk en 5 dagen is onze zoon geboren, als het een paar dagen eerder was geweest, had ik nog een gave huid.. snik
Nu smeer ik weer, dit keer met bio-oil en dat werkt echt! (nee, heb geen aandelen erin) Heb het ook 3 mnd lang op een ander litteken gesmeerd en werd steeds minder.
Succes!

Bio-oil heb ik ook... iedere dag lekker dik insmeren, maar de streepjes blijven verschijnen....:(

Misschien word het op den duur er wel minder van, let's hope so.... bikini kan ik anders wel vergeten :(

thnx

Heey Heppy,

Afkloppen, ik heb nog nergens last van.
Ik ben vandaag 21 weken en 1 dag en smeer vanaf dag 1 dat ik weet dat ik zwanger ben.
Ik hoorde die geluiden namelijk al.
Gewoon met kruidvat merk.
Wel al een grote buik.

Je kunt er idd niks tegen doen, gewoon goed blijven smeren dat alles lekker soepel blijft.

Succes.

Heey Heppy,

Afkloppen, ik heb nog nergens last van.
Ik ben vandaag 21 weken en 1 dag en smeer vanaf dag 1 dat ik weet dat ik zwanger ben.
Ik hoorde die geluiden namelijk al.
Gewoon met kruidvat merk.
Wel al een grote buik.

Je kunt er idd niks tegen doen, gewoon goed blijven smeren dat alles lekker soepel blijft.

Succes.

Terug
Bovenaan