Striemen!

he meid, ik heb ook aanleg want ik heb ze wel op borsten en bovenbenen, maar de buik nog niet. Ik smeer de mamalijn van zwitsal, eigenlijk alleen maar omdat het zo lekker ruikt.
Anders zou ik iets van weleda halen. Maar ik ga er vast ook niet aan ontkomen hoor. Ach meid, je krijgt er een kereltje voor terug dat is de moeite waard.

liefs nath

he meid, ik heb ook aanleg want ik heb ze wel op borsten en bovenbenen, maar de buik nog niet. Ik smeer de mamalijn van zwitsal, eigenlijk alleen maar omdat het zo lekker ruikt.
Anders zou ik iets van weleda halen. Maar ik ga er vast ook niet aan ontkomen hoor. Ach meid, je krijgt er een kereltje voor terug dat is de moeite waard.

liefs nath

Hoi heppy, ik heb erg veel last van striemen op mijn onderbuik. Ik heb altijd al een buik gehad maar toch heb ik al 3 weken ofzo, vertikale striemen op mn onderbuik.Ik gebruik ook Bio-oil maar merk nog geen verschil, heb al twee potjes gebruikt, ik denk, gewoon doorgaan met smeren.
Hoeveel weken ben je heppy???
Groetjes Marloes

Hoi heppy, ik heb erg veel last van striemen op mijn onderbuik. Ik heb altijd al een buik gehad maar toch heb ik al 3 weken ofzo, vertikale striemen op mn onderbuik.Ik gebruik ook Bio-oil maar merk nog geen verschil, heb al twee potjes gebruikt, ik denk, gewoon doorgaan met smeren.
Hoeveel weken ben je heppy???
Groetjes Marloes

misschien een hele rare opmerking hoor...

Maar zijn die striemen zo erg dat je je bikini niet meer aan kan?

Is het trouwens heel anders dan groeistrepen die ik bijvoorbeeld kreeg toen mijn borsten ineens heel hard gingen groeien in de pubertijd? Want die zie je nu nauwelijks nog, en daar heb ik ook nooit iets bijzonders aan gedaan.

Ik smeer wel braaf, met zwitsal mama, vooral inderdaad omdat het zo lekker ruikt. En heb toevallig ook nog geen striemen, maar ja, mijn buikje groeit ook nog niet zo hard. Maar als er 1 ding is waar ik me geen zorgen over maak...

misschien een hele rare opmerking hoor...

Maar zijn die striemen zo erg dat je je bikini niet meer aan kan?

Is het trouwens heel anders dan groeistrepen die ik bijvoorbeeld kreeg toen mijn borsten ineens heel hard gingen groeien in de pubertijd? Want die zie je nu nauwelijks nog, en daar heb ik ook nooit iets bijzonders aan gedaan.

Ik smeer wel braaf, met zwitsal mama, vooral inderdaad omdat het zo lekker ruikt. En heb toevallig ook nog geen striemen, maar ja, mijn buikje groeit ook nog niet zo hard. Maar als er 1 ding is waar ik me geen zorgen over maak...

@ Marloes: Ik ben vandaag 19 weken zwanger...

Ik vind het ook niet verschrikkelijk hoor die striemen.... Alleen jammer omdat ze al bijna tot mijn navel zitten.

De grootste striem is ongeveer 5 cm lang, en het zijn inderdaad vertikale streepjes op (bijna) mijn hele onderbuik..

Bikini zit er voorlopig niet in... Als de streepjes lichter worden dan wel weer denk ik.... Kan er ja ook niks aan doen verder.. :D:D

Ik vind het niet iets om me voor te schamen als mensen het zo begrepen hadden.... Vind het alleen jammer, maar heb er nou eenmaal aanleg voor ;)

thnx voor jullie reacties!

xx

Volgens mij kun je er ook niet preventief tegen smeren hoor, je krijgt t of je krijgt t niet. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik met precies 42 weken bevallen, had een joekel van een buik (en kind haha) en geen striem te bekennen. Heb tijdens zwangerschap niet gesmeerd, eerlijk gezegd.

Dus inderdaad, kwestie van aanleg. Als je ze eenmaal hebt is het smeren met bio oil wel handig, is ook goed spul voor littekens enzo.

Terug
Bovenaan