striemen?

hebben jullie last van striemen?
ik weet dat mijn vriendin het wel heeft...
heel erg aan de onderkant van haar buik en over haar bovenbenen heen.

ik ben vanmorgen tot ontdekking gekomen dat ik 1 striem heb. die zit lekker verstopt onder mijn onderbroek.
maar verder kan ik blijven zoeken maar zal ze niet vinden!!

hoe zit dat bij jouw?

mega, rondom mijn navel en vandaar naar onder, leuk alleen zo'n buik, maar daar heb ik dus ook elke keer alle spanning zitten, bij de eerste ging het wel, maar wordt elke zw,schap meer.. maar goed nog heel even en dan zit mn laatste zwangerschap erop dan kan ik de schade bekijken,,haha

ik had al striemen op me boven benen door de groeispurt die ik had als puber.. me buik is heerlijk vrij maar daar in tegen aan de binnenkant van me borsten heb ik er wel een paar maarja als je op eens bijna 2 cups omhoog gaat is dat ook niet gek ( van een kleine A naar een grote volle B)

ik heb er nog niet 1.....

bekijk me alle dagen haha... en smeer alle dagen met buikbalsem enzo... alles lekker soepel houden.. maar dat zegt natuurlijk niks... ken er een paar die pas op de laatste dag voor de bevalling striemen kregen....

Hahah meiden wil jullie niet ontmoedigen, maar ken ook heel wat meiden die tijdens de bevalling alsnog striae hebben gekregen.
Hier ook een buik met striae, ik heb ze gekregen tijdens mijn 1e zwangerschap in de laatste maand omdat mijn buik toen ineens hard is gaan groeien. Bij mijn 2e zwangerschap en nu is er gelukkig niks bij gekomen!! En ja helaas doe je er niks aan. Jha over een jaartje ze weg laten snijden dan,hahahahahaha.

Ik hoop voor diegene die nog striae hebben ze die ook niet meer gaan krijgen!!

Groetjes Anne

ik zit echt helemaal onder op mijn buik.
zowel aan de onderkant als aan de voorkant rond mijn navel.
had ook een flinke buik. dus was niet zo vreemd.
maarja je krijgt er iets heel erg moois voor terug.

groetjes angelique

ik smeer al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben mijn buik in. nu smeer ik eigenlijk meer in om de jeuk tegen te gaan maar hoop dat het zo bij 1 plekje blijft!

Terug
Bovenaan