striemen?

hier ook geen striemen, gelukkig maar. hoop dat het zo blijft wel striemen bij de onderkant vanmijn borsten opgelopen bij de 1ste zwangerschap. nu niet maar ja is ook niet zo gek om de een of andere reden groeien ze niet echt

Een hele buik vol striemen, bijna tot onder mn borsten... en op mn heupen en borsten zelf zit ook nog wel wat!
Allemaal van mn eerste 2 zwangerschappen. Deze keer nog niks. Was bij mij steeds de laatste weken dat het erg is geworden.

Ik ben ook de klos haha, is in de zwangerschap van floortje in de laatste 2 weken gekomen :(
Nu nog maar een heel klein beetje het begint op te komen zal ik maar zeggen dus zal ook wel weer erger worden de komende weken.....

Hoi,
Het is idd wel zoals mn voorgangers zeggen, kan zelfs in de laatste week/dagen komen, ik dacht bij de eerste met 36-37wk ook niks te hebben, verschoot ervan toen ik bevallen was, net alsof het in een nacht gebeurd was!

@marina,,haha, tijgerprintje, stond laatst te douche zegt mn zoontje van 5, mama ik vind je buik zo mooi en ook zo mooi versierd met die strepen,,haha

Terug
Bovenaan