Strijken

Hallo,

jeetje kijk een paar dagen niet en meteen allemaal huishoudelijke onderwerpen!!
Strijken doe ik helemaal niet! ok, heeeeel af en toe een keer een blouse ofzo, maar als je iets hebt gewassen en het meteen ophangt op een hangertje en dan laat drogen dan is het echt niet nodig hoor. Kleren van Alice strijk ik al helemaal niet, wat een gepriegel..... Nu let ik er eigenlijk ook wel een heel klein beetje op wat ik koop.

Groetjes

Hoi,
Ik strijk niet heel vaak..spaar het op tot een enorme bult..haha, dan moet het wel..[En die bult is er snel...lees maar in ander topic...ik was minimaal 10 keer per week! ]
Of pak en strijk wat ik op dat moment nodig heb..
Wel strijk ik bijna alles...maar geen theedoeken, beddengoed, en hydrofiel doeken..
Wel weer de boxershorts van Mees, en alle kleren..
Ik kan er niet tegen als er kreukels in zitten..
Ja, ben een echte miep wat dat soort dingen aan gaat..
Gr Rina

Heel herkenbaar allemaal! Ik ben ook niet zo'n held wat strijken betreft. Ik spaar ook altijd alles op totdat het echt niet meer kan en dan ga ik strijken. Op de badhanddoeken en ondergoed na strijk ik alles. Heb van de week speciaal strijkwater gekocht omdat ik het idee heb dat ik het dan leuker ga vinden. Het staat nog steeds onaangeroerd op de kast,hi,hi,hi.

Mijn man trekt vlot een t-shirt aan dat niet gestreken is en waar de kreukels overduidelijk nog in zitten. Daar kan ik dus niet tegen!!!

En dan komt er straks nog eentje bij, nog meer strijkwas.....Waar zijn we aan begonnen,hi,hi,hi.

Groetjes, Linda

Voordat de jongste geboren werd streek ik meer dan nu. Ik streek altijd keukendoeken en kussenslopen en alle kleding.

Nu heb ik dat laten varen.

Ik strijk nu alleen nog maar:

Overhemden
Shirten van de kinderen en broeken alleen van de jongste
Sommige shirten van mijn man (zelf heb ik meestal stretch, dus die niet)
Zakdoeken

Hydrofielluiers, theedoeken en alles doe ik niet meer.

Maar gelukkig strijkt mijn man ook geregeld. Want het is niet mijn favoriete hobby!

Zo min mogelijk.

Alleen dingen die echt gestreken moeten worden (blouse oid) wordt hier gestreken en verder vouw ik eigenlijk alles gewoon direct op als het uit de droger komt of van de waslijn.

Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan met strijken.

Het wel het geluk dat mijn moeder sinds kort hier komt oppassen en die strijkt wat er nog ligt voor me weg, met nog meer als er nog een wasmand staat waar dingen inzitten die volgens haar te bekreukelt zijn.

liefs Saskia

ik strijk:
broeken van ons 3
polo's van martijn
blouses van ons beide
truitjes van Vera
lakens van Vera

en dat vind ik ook wel zat. Ik strijk namelijk niet zo graag, dus spaar ik veel op.
groetjes daan

Terug
Bovenaan