Strings dragen tijdens zwangerschap

<p>Hoi hoi  Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en heb al een buik en bij mij eerste 3 kids droeg ik tijdens m’n zwangerschap geen strings maar nu gewoon wel. Een buurvrouw paar huizen verder waar ik goed mee ga was bakje thee komen drinken en we babbelde wat en ze zag aan de waslijn strings hangen van mij en ze zegt wowww draag jij strings bij je zwangerschap dat is helemaal niet zo goed en ik vroeg waarom niet ja dat had ze dan ergens gelezen.  Ik zie het probleem niet maar zijn er nog meer zwangeren onder ons hier die gewoon strings dragen of zijn er hier ook dames die dag mij afraden ik de 1 of andere manier en mij iets anders adviseren? Graag jullie reactie  Alvast bedankt xx</p>

Ik draag ze ook gewoon. Ben al veel tegen gekomen maar dat je geen strings mag dragen nog niet. Ben benieuwd waar dat vandaan komt.
na de bevalling kan ik me wel voorstellen dat strings niet aan te raden zijn?

Ze moesten bij mij wel maatje groter, anders was het wel schadelijk, maar dat kwam meer door de zwangerschapsheupen...

Laten we voorop stellen dat ik ook gewoon strings draag hoor. Maar was wel nieuwsgierig en vond het volgende:https://www.libelle.nl/lekker-in-je-vel/gezondheid/string-slecht-gezondheid/Kans op een vaginale infectie is groter. Vraag me nu alleen af of ik nu ga stoppen met strings dragen...

Terug
Bovenaan