Strings dragen tijdens zwangerschap

[quote quote=10349175]Laten we voorop stellen dat ik ook gewoon strings draag hoor. Maar was wel nieuwsgierig en vond het volgende: https://www.libelle.nl/lekker-in-je-vel/gezondheid/string-slecht-gezondheid/ Kans op een vaginale infectie is groter. Vraag me nu alleen af of ik nu ga stoppen met strings dragen…[/quote]
Is dit ook geen broodje aap verhaal dan?
Ik draag al vanaf dat ik 13 ben strings en al die dingen heb ik niet gehad .
Als er zoveel risico is waarom verkopen ze het en dragen miljoenen vrouwen het dagelijks vraag ik me af.
Hoe kan het ongezond zijn lijkt me zo stug ?

Hoi hoi 
Geen zorgen hoor haha 
Ik droeg bij alle 3 de zwangerschappen strings en ik ben nog kern gezond en de kids ook .
Ik zeg blijf het lekker dragen want jij moet dragen wat je prettig vind .
Fijne zwangerschap nog xx

Mijn VK raadde het toentertijd ook af, omdat je de boel afsluit, kan het makkelijker gaan broeien waardoor je idd een schimmelvorming o.i.d. kan krijgen.... echter heb ik gewoon strings gedragen tijdens mijn zwangerschap en nergens last van gehad 

[quote quote=10349231]
Mijn VK raadde het toentertijd ook af, omdat je de boel afsluit, kan het makkelijker gaan broeien waardoor je idd een schimmelvorming o.i.d. kan krijgen…. echter heb ik gewoon strings gedragen tijdens mijn zwangerschap en nergens last van gehad [/quote] Dan vraag ik mij echt af waar zijn ze op gebaseerd . Je hoort geluiden zoals die  met de buurvrouw maar niemand heeft last  hahaha  Ik snap er niks van .

Ik ben morgen 31w zwanger en heb mijn hele zwangerschap dit nog niet eerder gehoord ;) blijf ze ook gewoon dragen tot de bevalling.. Daarna even overschakelen naar wat anders maar zodra mogelijk gewoon weer een string! Denk dat belangrijkste is dat je draagt wat comfortabel zit en waar je je prettig bij voelt!

Ik draag ook strings... vagina infecties is niet meer of minder of je nou string,boxer of slip draagt. Advies is om katoen te dragen ipv ander stofje.. dat ademt beter en dat is beter om minder snel een vagina infectie te krijgen.. maar ook niet uitgesloten.. kortom.... lekker blijven dragen als jij je er prettig bij voelt ?

Terug
Bovenaan