strip poging mislukt!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
zoals ik al had verteld zou ik vandaag gestript worden.
in eerste instantie wou ze het helemaal niet doen omdat ik donderdag pas 40 weken ben.
beetje bullshit vondt ik dat want de andere vk had me het beloofd vorige week,dus als nog een poging tot strippen.
doordat die kleine zo verschrikkelijk hoog zit kon ze er niet heel erg goed bij,ze heeft haar best wel gedaan maar schoot niet op.
dus 1cm onlsuiting,wow nog 9 tegaan.
was behoorlijk teleurgesteld aangeizen ik vandaag de hele dag voor ween heb gehad en nog steeds heb.
ze zei wel dat het niet hoefde te betekenen dat ik deze week niet beval.
maar ja daar ga ik dan nu ook niet meer vanuit,ben echt poepiezagy want ben het rechtop slapen wel zo zat.als ik niet rechtop slaap dan heb ik verschrikkelijk veel last van m,n ribben en zuurbranden.
dus ja ik baal,en nu kunnen er nog zoveel meiden zijn die zeggen,maar het zwanger zijn is zo verschrikkelijk leuk,nou ik vindt het nu dus niet meer leuk en zit er ook echt doorheen.ga zo even lekker in bad,mn frustratie afspoelen.
liefs sil

hey sil,

kan me goed voorstellen dat je flink baalt...
't zit je ook niet mee allemaal..
wil je ff sterkte wensen, nog even volhouden!
take care!

liefs marleen

hai sil

ja gooi het er maar uit je heb helemaal gelijk   het is ook niet altijd leuk zwanger zijn,, helemaal als het ook nog is tegen zit!!!
veel sterkte en ik doe met je mee hoor want ik ben het ook zat

heel veel liefs cora

He Sil,

Veel sterkte, nog effe volhouden meid!
Hopelijk zetten die weeën toch nog goed door en ben je er snel vanaf!!
Het is nu inderdaad genoeg geweest, KOM ERUIT KLEINE!

Groetjes Renata.

hoi

he wat balen zeg voor je,nou ik hoop dat je toch nog snel aan de gang gaat wie weet joh. gr wendy 36,6

Hoi Sil,

Ook hier iemand die het flink beu is!
Heb al bijna een week iedere nacht voorween en denk telkens zou het nu maar nee hoor die kleine blijft mooi zitten.
Had niet verwacht dat ik zo tegen het wachten aan zou hikken, maar ben vandaag ook al 39,5 weken zwanger en hoop echt dat het deze week komt.
Van mij mag je altijd effe klagen, want ten slotte lucht dat wel op he?
Nou succes nog

Gr kim

ow wat balen zeg!!Kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent!!!

2 weken geleden hadden ze tegen mij gezegt dat de beeb niet lang meer zou blijven zitten, vandaag werd er vol trots verteld ooowww dat duurt zeker nog een week!!

Laat vk's hier hun mond over houden, je wordt er helemaal gek van van dat welles niettes... Ik wil gewoon mijn kindje vasthouden!!!!!

zo dat lucht op!

liefs gridje

nou das mooi balen zeg!
ik ben zelf ook aan het einde van mijn latijn zeg maar... ben 38,4 wk

Helaas stamt onze vk praktijk nog uit de middeleeuwen dus reken er maar niet op dat ze ook maar enigzins iets willen gaan strippen/opwekken voordat je de 41,5 week gepasseerd bent!

mijn bekken begeeft het zowat, en de kleine is nog niet eens ingedaald. Helaas doen ze bij ons geen uitspraken over de tijdsduur dat het nog kan duren... (misschien maar beter ook om teleurstelling te voorkomen)

nu lees ik bij zoveel meiden dat ze voorween en rommelbuiken hebben, maar IK HEB NOG HELEMAAL NIKS VAN EEN TEKEN!!!  
Men zegt (want iedereen weet opeens alles) dat het qua vordering niet uitmaakt of je kindje wel of niet is ingedaald, maar het voelt alsof ie in maart nog in mijn buik zal zitten!

verwacht allemaal een keizersnede ipv een gewone bevalling, maar daarvoor moeten eerst de weeen komen of vliezen breken..... pffffffff.....

sillypilly en de rest, ik leef met jullie mee!!!
XXX snoopy

Terug
Bovenaan