Hoi Sil,
Vervelend voor je! Ik was vorige week dinsdag ook gestript. Ze konden er toen net bij, de hele avond en nacht voor weeën gehad. Maar die hadden niets gedaan. Ik had alleen het 'voordeel' dat het bij mij meer een check was, of ik inleidbaar was. Dat wilden ze weten omdat mijn bloeddruk weer erg hoog was. De volgende morgen hadden die weeën niets gedaan. Dat voelt heel frusterend. Maar ja, ze konden wel inleiden. Het breken van de vliezen was erg lastig, omdat Menno nog erg hoog en scheef lag. Hij lag na een uurtje weeën wel recht voor het bekken, tot die tijd moest ik blijven liggen. Hij heeft tot het moment dat ik persdrang kreeg te hoog gelegen. Ik moest persen, maar er kwam niets.Dat vond ik wel wat eng. Maar opeens was hij er met één flinke perswee. En al met al heeft dat nog geen tien min. geduurd. Dus over het hoog en scheef liggen hoef je je niet echt druk te maken. Maar het is geen leuk gevoel.
Succes, en ik hoop dat je kleine meid er snel is en dat je het dan net zo treft met de kraamzorg als ik!
Francien