Strippen, en nu.... wachten?

Ja he? 10 en 11 zijn idd mooie dagen om te bevallen. 9/11 heeft dan net weer een beetje bijsmaak, maar ook dat zou ik niet erg vinden.

Ben sinds gisteravond ook beetje aan diarree mét kramp, dus hoop begint weer beetje op te laaien!

Groetjes

Ja 10-11 of 11-11 is super.. Stiekem hoop ik daar ook maar op... Ik bedoel niet dat ik nog zoveel hoop heb dat de kleine komt voor de 42 weken maar ja... Ben er een beetje depri van geworden.....

Maar eerlijk is braaf nika en gabrielle jul;lie zijn eerder aan de beurt!!!

Ik zal voor jullie duimen (en ook voor de rest!!!)

liefs gridje

Oioioioi, miskien is dit het wel!
Vanaaf tijdens eten koken ineens erge pijn in bovenbenen vanuit rug.
Ook erge diaree, zo nu en dan misselijk en bovendien voor het eerst een gevoel dat er een strakke band om mijn heupen en onderbuik getrokken wordt.

Net in bad geweest, leek goed te gaan, maar nu ik er uit ben voel ik direct ook alles weer.

Het zou wel verklaren waarom ik de hele dag al zo kippig ben ;o)

Nou, duimen, hopelijk zet het nu wel door!

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik hoop van harte dat jullie allemaal snel mogen bevallen! Je wordt zo onzeker van al die voortekenen, wanneer wordt het echt?! Maar het is nu  ook heel onwerkelijk om al die 'wacht' verhalen te lezen omdat Menno al ruim een week oud is. Houd moed zou ik zeggen, nu hik je er tegen aan en voor je het weet is het toch achter de rug!
Succes allemaal
Francien

Ja helaas pindakaas,

na een nacht heerlijk snurken weer loos alarm!

Doeg!

Dag dames,

vanavond weer een strip poging ondergaan!
Nu is het de komende 24 uur weer er op of er onder.
Inmiddels zijn er 4 meiden van de  gym bevallen.

Als er donderdag nog niets is, kan ik naar het ziekenhuis en zal ik ook daar moeten bevallen.
Of ze direct actie gaan ondernemen, is de vraag nog.
Maar goed, laten we eerst dit maar eens afwachten!
De baarmoederhals is volledig open en verweekt in ieder geval.

Groetjes G!

Terug
Bovenaan