strippen

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap gestript. Voelde  even vervelend maar niet pijnlijk, maar het was dan ook mijn derde zwangerschap dus ik was al wel wat gewend "daar beneden".

Heeft bij mij overigens niets geholpen, maar das weer een ander verhaal!

quote: Esme81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2009 20:24:10'));

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap gestript. Voelde  even vervelend maar niet pijnlijk, maar het was dan ook mijn derde zwangerschap dus ik was al wel wat gewend "daar beneden".

Heeft bij mij overigens niets geholpen, maar das weer een ander verhaal!

Ik hoorde echt verschillende verhalen ,kreeg net te horen van iemand die het vreselijk pijnlijk vond en het niet uit te houden was.

kan ik het trouwens weigeren want als de zekerheid er niet is dat de bevalling snel begint

Túúrlijk kun je dat weigeren; het is toch jouw lijf!!!!!
Ikzelf vond het totaal geen pijn doen, en je hoort echt heel vaak dat de bevalling na het strippen heel snel begint; vaak dezelfde avond nog.
Maar hoever ben je? Stel dat je haast 42 weken bent, dan zou ik liever gestript worden waardoor het hopelijk doorzet, als met 42 weken te worden ingeleid.
Succes!

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2009 21:21:23'));

Túúrlijk kun je dat weigeren; het is toch jouw lijf!!!!!
Ikzelf vond het totaal geen pijn doen, en je hoort echt heel vaak dat de bevalling na het strippen heel snel begint; vaak dezelfde avond nog.
Maar hoever ben je? Stel dat je haast 42 weken bent, dan zou ik liever gestript worden waardoor het hopelijk doorzet, als met 42 weken te worden ingeleid.
Succes!

morgen ben ik 40 wken maar ze wouden niet tot 42 weken wachten omdat anders het kind te groot zou worden,ik denk dat ik het maar moet proberen.

Ik heb zoiets als die zekerheid er niet is waarom moet ik die pijn meemaken kan ik net zo goed ingeleid worden

hoi,

ik zelf ben gestript 2x gestript.
ik kan je vertellen dat de eerste keer bij mij wat gevoelig was, mijn baarmoeder mond was niet helemaal rijp genoeg, dus het was iets wat gevoelig (geen vreselijke pijn) daarna rommelde het ook wel, maar zette niet door

een paar dagen erna ben ik nog een keer gestript, toen voelde ik helemaal nix, en gingen ze er ook een beetje vanuit in het Zh dat ik zou gaan bevallen die dag, maar ben toch nog de volgende dag ingeleid.

strippen is echt niet zo heel pijnlijk, teminsten vond ik minder pijnlijk als de weeen en het infuus in mijn hand.

en ze hebben mij ok weten tevertellen dat als het nog wat pijnlijk is , je er nog niet helemaal klaar voor bent.

groetjes Simone

mv Mart en 27wk zw

suc6 en maak je niet tedruk :D

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2009 08:59:13'));

hoi,

ik zelf ben gestript 2x gestript.
ik kan je vertellen dat de eerste keer bij mij wat gevoelig was, mijn baarmoeder mond was niet helemaal rijp genoeg, dus het was iets wat gevoelig (geen vreselijke pijn) daarna rommelde het ook wel, maar zette niet door

een paar dagen erna ben ik nog een keer gestript, toen voelde ik helemaal nix, en gingen ze er ook een beetje vanuit in het Zh dat ik zou gaan bevallen die dag, maar ben toch nog de volgende dag ingeleid.

strippen is echt niet zo heel pijnlijk, teminsten vond ik minder pijnlijk als de weeen en het infuus in mijn hand.

en ze hebben mij ok weten tevertellen dat als het nog wat pijnlijk is , je er nog niet helemaal klaar voor bent.

groetjes Simone

mv Mart en 27wk zw

suc6 en maak je niet tedruk :D

dank je voor je reactie

Hoi,

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap gestript. Ik vond het niet vervelend, maar ik wilde ook zo graag dat de bevalling op gang kwam (ik liep overtijd) dat ik er veel voor over had.
Het heeft helaas niks gedaan.

Ook heb ik toen een voetenpuntmassage laten doen om de bevalling op te wekken, maar het kindje bleef nog lekker zitten.

Terug
Bovenaan