Stromen Bloed......

OCh, wat een schrik! Wat zal dat een opluchting geweest zijn dat die kleine lekker bewoog op de echo.

Probeer goed je rust te nemen en hopelijk stopt het bloeden gauw. Vervelend dat ze niet konden zien waar het vandaan komt. Veel sterkte!

Joh meid, wat zul je zijn geschrokken!! Ik zag je titel en ik dacht, nee!! We zijn nu toch wel bijna in de veilige periode aangekomen, hoop ik... Gelukkig dat het goed is met je kleine.

Maar pff, wat een heftige dag dan... Hoop echt voor je dat het bloeden snel stopt! En houd je idd vast aan de draaiende krummel die je zag!

Liefs

Jemug.... Das geen lekker gevoel zeg!

Wat super dat je direct mocht komen voor een echo... vele VK zeggen toch wacht et maar even af want de kans is groot dat het mis gaat..... Gelukkig niet zo bij jou!!!

Hopelijk stopt het bloeden gauw, want dat brengt zoveel onzekerheid met zich mee... Hoeveel weken ben je nu?

Kalm aan meid!

X

@2ewonder2012 ik ben nu 11 weken en 3 dagen. Eerlijk gezegd had ik het totaal niet meer verwacht.... je denkt dan nou aankomend woensdag 12 weken.... :) het gaat goed.... Maar volgens mij komt bloedverlies altijd onverwacht! Je wil namelijk zo graag je kindje en bij bloed gaan alle alarmbellen rinkelen.

Verloskundige zei dat het tot 16 wk nog fout kan gaan, maar dat het na de 12 wk bijna niet gebeurd.

Ik heb goede hoop, nog steeds in bed naar het bloedverlies neemt wel wat af.

Hallo, Ik breek even in vanaf het Juli-forum.

Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad met 12 weken maar dan toen ik onder de douche stond. Het was werkelijk een bloedbad. Ik heb toen de hele dag gebloed en pas de volgende dag hield het op. Ik liep met een dikke handdoek tussen mijn benen door het huis. Uiteindelijk was het waarschijnlijk een gesprongen adertje aan de buitenkant van de baarmoeder.

Volgens mijn vk komt het bij sommige voor als je bijvoorbeeld geslachtsgemeenschap heb gehad, een beetje hard heb gedrukt bij een grote boodschap en soms zelfs als je een keer niest. Aangezien de baarmoeder nu goed doorbloed, kan het een waar slagveld worden. Ik ben nu 30 weken zwanger ( van een gezonde jongen) en sindsdien geen last meer van gehad. Maar ik snap helemaal hoe je je voelde. Ik heb huilend op bed gelegen en moest een week wachten voordat ik een echo kreeg.
I
k hoop dat het je een beetje gerust stelt. In ieder geval fijn dat je al een echo heb gehad en daar alles goed was. Veel succes verder nog.

Gr Sanne

Och meid toch. De angst zit er nu wel goed in. Maar hou in je achterhoofd dat zoals jij het omschrijft inderdaad een bloeding kan zijn van een ader of een wondje. Bij mijn zoon heb ik het tot week 20 gehad. Maar bij hem zagen ze een duidelijk bloedplek in de baarmoeder. Zolang je kindje nog blij rondzwemt gaat het nog goed. Sterkte met deze moeilijk tijd. Kan me voorstellen dat je nu helemaal gefrustreerd bent en angstig.

Jeetje mina, wat een schrik zeg!
Wel fijn dat je zo snel voor een echo kon komen en je jullie kindje fijn zag bewegen! Maar goed ik snap wel dat de onzekerheid wel blijft..
Neem je rust en als je iets niet vertrouwd gewoon de vk bellen..

Liefs trientje

Terug
Bovenaan