Stront chagrijnig!

<p>Hoi dames,</p><p>Ik weet dat door hormonen vrouwen een korter lontje hebben, maar goede genade ik ben echt al dagen chagrijnig. En ik heb echt heel weinig nodig om een lange bek te trekken. M'n vorige zwangerschap had ik hier echt geen last van maar ik kan echt niks hebben.</p><p>Zijn er meer dames die hier last van hebben?</p><p>Af en toe vind ik het wel zielig voor m'n man en kind, maar ik kan t niet helpen.</p>

Ik had daar ook heel erg veel last van in de eerste maanden van mijn zwangerschap maar geloof me dat zakt vanzelf weer! Het is niet fijn maar zelf kan je er niks aan doen 

Jaaa ik heb er nu in de laatste weken last van... ben het zo zat! Af en toe geef ik mijn vriend maar een extra knuffel en benadruk ik maar even dat het niks persoonlijks is als ik een kort lontje heb want die heeft het soms best zwaar te verduren ?! Moet jij nog lang?

Ik had/heb hier nu op heel veel last van.. wat ik heerlijk vind is elke ochtend of avond even uurtje te lopen gewoon alleen of met een hond als je die hebt.. dan kun je vaak even je hoofd leeg maken.. En wat ik doe is heel vaak tegen me man zeggen van sorry schat dat ik zo ben ik baal er zo erg van maar kan er momenteel echt niks aan veranderen.. En uiteraard hebben ze er begrip voor temiste mijn man

Ik had/heb hier nu op heel veel last van.. wat ik heerlijk vind is elke ochtend of avond even uurtje te lopen gewoon alleen of met een hond als je die hebt.. dan kun je vaak even je hoofd leeg maken.. En wat ik doe is heel vaak tegen me man zeggen van sorry schat dat ik zo ben ik baal er zo erg van maar kan er momenteel echt niks aan veranderen.. En uiteraard hebben ze er begrip voor temiste mijn man

Ja m'n man snapt t wel hoor, maar af en toe komt t bij hem ook z'n strot uit. Ook heel begrijpelijk...
Ik ben echt net zwanger dus ik moet nog wel ff...
Ja ik ga soms ook gewoon ff naar de winkel of een rondje lopen. Om m'n chagrijnigheid los te laten!

Ja m'n man snapt t wel hoor, maar af en toe komt t bij hem ook z'n strot uit. Ook heel begrijpelijk...
Ik ben echt net zwanger dus ik moet nog wel ff...
Ja ik ga soms ook gewoon ff naar de winkel of een rondje lopen. Om m'n chagrijnigheid los te laten!

Terug
Bovenaan