Stront chagrijnig!

Ja m'n man snapt t wel hoor, maar af en toe komt t bij hem ook z'n strot uit. Ook heel begrijpelijk...
Ik ben echt net zwanger dus ik moet nog wel ff...
Ja ik ga soms ook gewoon ff naar de winkel of een rondje lopen. Om m'n chagrijnigheid los te laten!

Zooo herkenbaar...
Even alleen iets doen, even niets hoeven, gewoon alleen even met jezelf.
En het wordt beter, maar bij mij komt het nog steeds met vlagen, nu 20 weken. 

Ik zit pas op 5w4d haha dus t word nog een lange weg als dit aanhoudt. 
Maar ik probeer echt op m'n gedrag te letten, alleen lukt dat niet altijd even goed...

Misschien helpt sporten? Ik merk ook sinds mijn zwangerschap dat mijn lontje nogal onvoorspelbaar is, soms ben ik heel blij en andere momenten kan ik echt om alles ontploffen haha. 
Maar heb gemerkt dat het (voor mij) helpt even te sporten - of buiten te zijn. Weet niet of dat iets is dat je normaal ook doet of dat je al doet, maar zo niet is het misschien het proberen waard!

Hoi.

Ja ik heb dat deze zwangerschap ook heel erg! Ene dag zit ik lekker in me vel andere dag ben ik absoluut niet te genieten. Moet ook zeggen dat deze zwangerschap zeer intens is. Veel moe en misselijk geweest, hoofdpijn, veel vergeetachtigheid! De VK zei ook dat elke baby met zijn of haar eigen hormonen komt haha. Ik laat het maar even gaan en als het me echt teveel word lekker naar buiten dat mag weleens helpen. 

Terug
Bovenaan