<p>Dag dames,</p><p>ik heb een kleintje van bijna 6 weken en merk dat er ondanks mijn pogingen nog maar weinig structuur zit in de dag. Ik merk dat ik hier zelf erg behoefte aan heb omdat ik nu vaak het gevoel heb dat ik maar wat doe en niet weet wat nou werkt voor mijn zoontje en wat niet. Door wat overzicht te creëeren hoop ik hem o.a. ook beter te leren kennen in hoeveel slaap hij nodig heeft.</p><p>Maar nu het probleem, die structuur aanbrengen lukt me niet. Hoe doen andere moeders dit? Zouden jullie eens willen uit typen wat jullie precies doen vanaf het moment van opstaan tot de volgende ochtend? Zetten jullie zelf de wekker of wachten jullie tot je kleintje komt? Is de tijd van knuffelen variabel tot hij slaap signalen af geeft? Ik kan eindeloos vragen, ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen! <br /><br /></p><p>ik probeer trouwens ook de tijden van voeding een beetje hetzelfde te houden zodat ik ook wat kan plannen. Merk dat dit vaak ook anders loopt en denk dat ik het meer moet loslaten? Misschien kan er nog niet veel structuur zijn bij een kleintje van 6 weken? Ik geef trouwens borstvoeding en hou er wel van om er op uit te gaan. Ga vaak 1 keer per dag wandelen en ontvang vaak bezoek of ga zelf op bezoek. Hierdoor zijn alle slaapjes in bed ook geen optie.</p><p>Bedankt lieve mama’s, hoop met jullie hulp wat meer vertrouwen te krijgen! </p>