Hoi dames,
Ben nog maar 27 weken zwanger van onze tweede.
Toch zit deze kleine spruit al een hele tijd in stuit,
met voeten naar beneden.
Omdat ik erg strakke buikspieren heb, en smalle bekken,
hebben ze vorige week al geprobeerd de baby te draaien; zonder resultaat.
Dit draaien was zowaar noodzaak, omdat het hoofdje de plancenta ietwat dichtdrukt oid, waardoor de voedingsstoffen niet optimaal worden opgenomen, waardoor de baby dus onder de onderste groeilijnen zit. Krijg hiervoor 2 groei-echo's eerdaags. Als het kindje echt te weinig voeding krijgt, wordt het eerder gehaald middels keizersnede.
Ik moet nu gaan nadenken over een stuitbevalling, of keizersnede.
Graag jullie ervaringen hiermee!
Mijn eerste bevalling duurde 30 uur (onze oudste was net 6 pond en 47cm) dus ja; zie best op tegen een natuurlijke bevalling.
Tijdens de eerste bevalling kreeg ik een ruggeprik,
ik vraag me af of zo'n ruggeprik dezelfde is, als een die wordt gezet tijdens een keizersnede?? Tijdens de weeen door heb ik namelijk niets gevoeld van die prik; oke oke amper iets dan hihii. Maar ben ongelooflijk bang voor naalden, dus zou zo kiezen voor keizersnede onder algehele narcose (spuiten in m'n armen vind ik vreemdgenoeg niet erg..) HELP!
Ben nog maar 27 weken zwanger van onze tweede.
Toch zit deze kleine spruit al een hele tijd in stuit,
met voeten naar beneden.
Omdat ik erg strakke buikspieren heb, en smalle bekken,
hebben ze vorige week al geprobeerd de baby te draaien; zonder resultaat.
Dit draaien was zowaar noodzaak, omdat het hoofdje de plancenta ietwat dichtdrukt oid, waardoor de voedingsstoffen niet optimaal worden opgenomen, waardoor de baby dus onder de onderste groeilijnen zit. Krijg hiervoor 2 groei-echo's eerdaags. Als het kindje echt te weinig voeding krijgt, wordt het eerder gehaald middels keizersnede.
Ik moet nu gaan nadenken over een stuitbevalling, of keizersnede.
Graag jullie ervaringen hiermee!
Mijn eerste bevalling duurde 30 uur (onze oudste was net 6 pond en 47cm) dus ja; zie best op tegen een natuurlijke bevalling.
Tijdens de eerste bevalling kreeg ik een ruggeprik,
ik vraag me af of zo'n ruggeprik dezelfde is, als een die wordt gezet tijdens een keizersnede?? Tijdens de weeen door heb ik namelijk niets gevoeld van die prik; oke oke amper iets dan hihii. Maar ben ongelooflijk bang voor naalden, dus zou zo kiezen voor keizersnede onder algehele narcose (spuiten in m'n armen vind ik vreemdgenoeg niet erg..) HELP!