stuit/dwarsligger

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Waarschijnlijk zal de kleine zich nog verder draaien maar ja dat weet je niet van te voren! I heb inderdaad goede verhalen gehoord over MOXA therapie en ook over voetreflextherapie...

En misschien lekker vaak in bad en dan een half rondje draaien over je buik (zachtjes;) in de hoop dat die kleine meedraait??

Succes groetjes Fee

Lijkt me wel verschrikkelijk onzeker zeg! Het kan natuurlijk allemaal nog wel, maar ja je kleintje moet het maar net even doen.

Heel raar, maar bij een vriendin van mij werd met 35 weken geadviseerd om haar grote teen te laten masseren...haar dochtertje is toen nog gedraaid. Vond het een vreemd iets..maar baat het niet dan schaadt het niet toch!

Succes ermee!

Hoi ,
Mijn vorige kindje lag ook in stuit, ze is door de gyn drie maal pijnl;oos gedraaid
De 3e keer is ze netjes blijven liggen , want ze werd tien dagen te vroeg geboren (drie dagen na het draaien ), en lag toen vast in het bekken !
Nu weer een stuitligger , ben nog maar 33 weken dus nog drie weken de tijd....
ik kreeg als advies tweee keer 10 minuten kwispelen.....hahha
Op handen en voeten kwispelen met je achterwerk
Daar houden z eniet van als ze in stuit liggen zei de verloskundige ??
Succes ermee

hahaha wat grappig zeg kwispelen als tip, ach het is altijd te proberen. die van mij maakt volgens mij ook steeds rondjes, elke keerligt het weer anders, hopen dat het met 36 wk netjes naar beneden ligt

Terug
Bovenaan