Stuit - verandert dat nog?

Van mij ook de eerste en ik maak me ook steeds om ieder dingetje druk terwijl je inderdaad 3 dagen later weer denkt... come onnn. De verloskundige heeft me ook echt al een aantal keren moeten geruststellen met dingetjes waarbij ik achteraf dacht... moest ik dat nou echt 2 of 3x navragen etc. Whihi 

Hai je baby draait nog heel de tijd. Dan weer een weekje of zelfs paar dagen stuit en dan ligt ie weer ondersteboven en dan weer op z'n zij. Het verandert steeds met 28 weken en daarna ook nog een tijd. Heb ik ook. Nu 30 weken. Niks aan de hand. Echt niet. 

Hoi, bij mij lag de baby van week 28 tot 34 ook in een stuit. Vorige week hoorden we ineens dat hij nu met het hoofdje naar beneden ligt. Ben benieuwd of dat nog steeds zo is. Zolang de baby niet is ingedaald kan het nog alle kanten op. 

Ja ze noemen het dus wel al stuit, dat wist ik ook niet maar vond ik gister dus opvallend. Had er anders niet eens bij stil gestaan denk ik haha. Maar als ik dit zo lees komt het vast goed, dat neem ik dan voor nu maar aan. Inderdaad is afwachten soms moeilijk! ;)

Onze kleine ligt al vanaf 20 weken in stuitligging. Nu gisteren gesprek gehad met de gynaecoloog en bij ons gaat het een geplande keizersnede worden met 39 weken ongeveer. Nu ruim 35 weken zwanger. Heb zelf een kindje met een groot hoofd, dus stuitbevalling geen optie en daarbij zoveel buikklachten dat ik uitwendig draaien zelf niet zie zitten. Natuurlijk is het balen, maar het is ook gewoon goed zo.

Bij mij lag ie met 29 weken nog in stuit en met 30 weken met hoofd naar beneden! Geen zorgen maken dus. Benieuwd of dat nog steeds zo os, dinsdag weer een echo. 

Terug
Bovenaan