Stuit

Is ons boefje toch gedraaid naar stuitligging de afgelopen week.... :-(
Hopelijk draait ze deze week weer terug.. anders gaan ze het volgende week in het zkh proberen te draaien... Lijkt me toch niet echt fijn..
Even duimen dus!!

groetjes Maike

Jeetje, dat is balen. Het komt volgens mij ook niet zo vaak voor, dat ze op het laatste moment nog draait. Ik hoop voor je dat ze nog terug draait.
Gisteren hebben we de echo gehad, onze kleine ligt goed. De vk zei dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ze nou nog draait, zeker omdat ze al iets is ingedaald.

Ik heb haar al even streng toe gesproken.. Dat ze best nog even zo mag blijven liggen, maar voor woensdag weer terug moet draaien!
En mama is de baas!!! (zei ik vol overtuiging! haha)

hoi,
ik heb ook al gedreigd met week huisarrest maar het hielp niet.nog eigenwijs.
kreeg een draaiversie.ook daarmee zei ze ik werk niet mee.na 2 poging kreeg hij de billen uit de bekken.maar vruchtwater was afgenomen en ze was ingedaald.
maar opeens waren die billen eruit en ik kon niet meer.we zijn toen gestopt.kreeg daarna weeen want bijna niet voorkomt hoor!!
ik denk dat ze weer terug is gegaan in haar eigen houding.
ze raden mij aan om gewone bevalling omdat ik al 2 kinderen heb en goeie en snelle bevalling heb gehad.
en dat is ook wel zo,maar voor ik bij het ziekenhuis ben,sta ik eerst voor 10 stoplichten en het is daar altijd druk.
dat maakte me zo bang,dat ik straks een afspraak heb in het ziekenhuis en wil gaan bespreken voor een keizersnee.
wil het risico niet aan dat het kind onderweg komt.eerder inleiden doen ze niet omdat ze niet heel groot is.schatting is 6 pond.
succes ik hoor wel hoe het gegaan is.hoop dat het bij jouw wel gaat lukken.
gr marjan

hey,

dat is balen! ons meisje heeft ook lang in een stuit gelegen ik was toen ook ff bang dat ze om bepaalde redenen niet kon draaien ofzo.
maar gelukkig is ze nu gedraaid en al een beetje ingedaald.
maar ik snap je zorgen! is toch fijner als ze zelf nog draait. succes ermee en laat maar weten als je wat meer weet.

groetjes lotte

Hoi marjan,

Jeetje dat is ook vervelend.. Hoever ben je nu dan?
Ik hoop ook echt dat ons kleintje nog wil draaien..
Heb verder met de gyn. nog niet over het bevallen gehad als ze niet draait..
Op de een of andere manier ben ik heel bang om gewoon te bevallen als ze in stuit ligt.. (niet voor de pijn ofzo... weet eigenlijk niet goed waarom.. voelt gewoon echt niet goed voor mezelf!!) Maar een keizersnee... Dan moet ik weer langer in het zkh blijven.. 6 weken herstellen etc... en weer niet meteen mijn kindje op mijn borst...

Ik probeer er nog maar niet teveel over na te denken.. Wie weet draait ze nog wel.. Ze heeft ook nog geen week hetzelfde gelegen hoor! Dus is gewoon een draaikont! haha

Laat je weten wat eruit gekomen is in het zkh?
En wat ze daar adviseerden??

Groetjes Maike

Hoi marjan,

Jeetje dat is ook vervelend.. Hoever ben je nu dan?
Ik hoop ook echt dat ons kleintje nog wil draaien..
Heb verder met de gyn. nog niet over het bevallen gehad als ze niet draait..
Op de een of andere manier ben ik heel bang om gewoon te bevallen als ze in stuit ligt.. (niet voor de pijn ofzo... weet eigenlijk niet goed waarom.. voelt gewoon echt niet goed voor mezelf!!) Maar een keizersnee... Dan moet ik weer langer in het zkh blijven.. 6 weken herstellen etc... en weer niet meteen mijn kindje op mijn borst...

Ik probeer er nog maar niet teveel over na te denken.. Wie weet draait ze nog wel.. Ze heeft ook nog geen week hetzelfde gelegen hoor! Dus is gewoon een draaikont! haha

Laat je weten wat eruit gekomen is in het zkh?
En wat ze daar adviseerden??

Groetjes Maike

Terug
Bovenaan