hoi,
ik ben nu 38 weken.
nee de gyn wil niet nog een poging doen.omdat ik weeen kreeg.
ik wilde ook gewoon bevallen,mede dat je 3 a 4 dagen ziekenhuis heb.en daarna het herstel.
en idd geen kind op je borst.maar ik heb die ervaring al 2x gehad.het is jammer,maar al die onrust en het risico is voor mij te groot.
me man zei ook je bent dan 3 dagen aan het bij komen alleen samen met het kind.geen geschreeuw vaan die andere 2 kinderen.dat is ook wel zo.
dit vind ik ook wel eng.ben ooit 1x geopereerd.nou lag te shake van de angst.
maar de drempel ligt wel laag he,alles moet goed blijven gaan bij een gewone bevalling,moet weeen blijven houden en kind moet het goed blijven doen,zodra ze iets niet goed gaat ga je gelijk richting o.k.
dus kans is toch groot dat je richting ok gaat,dus wij hadden zoiets om die stress te voorkomen.
maar ja ik heb wisselende verhalen gelezen.
je kan ook evt lezen.ik kreeg een site van iemand hier van de site.
www.stuitekindje.nl
maar hoop dat het bij jouw wel gaat lukken.
bij mij is het einde verhaal hahaha.ligt steeds in de zelfde houding,kans was ook klein dat ze nog zou gaan draaien.
spannend zo naar het zh.
heb wel weer nieuwe ervaring.
ze wordt wel even toe gesproken als ze er is...
hahaha.als ze maar niet zo eigenwijs blijft.
ik laat het nog wel even weten als bij zh ben geweest.
gr marjan
ik ben nu 38 weken.
nee de gyn wil niet nog een poging doen.omdat ik weeen kreeg.
ik wilde ook gewoon bevallen,mede dat je 3 a 4 dagen ziekenhuis heb.en daarna het herstel.
en idd geen kind op je borst.maar ik heb die ervaring al 2x gehad.het is jammer,maar al die onrust en het risico is voor mij te groot.
me man zei ook je bent dan 3 dagen aan het bij komen alleen samen met het kind.geen geschreeuw vaan die andere 2 kinderen.dat is ook wel zo.
dit vind ik ook wel eng.ben ooit 1x geopereerd.nou lag te shake van de angst.
maar de drempel ligt wel laag he,alles moet goed blijven gaan bij een gewone bevalling,moet weeen blijven houden en kind moet het goed blijven doen,zodra ze iets niet goed gaat ga je gelijk richting o.k.
dus kans is toch groot dat je richting ok gaat,dus wij hadden zoiets om die stress te voorkomen.
maar ja ik heb wisselende verhalen gelezen.
je kan ook evt lezen.ik kreeg een site van iemand hier van de site.
www.stuitekindje.nl
maar hoop dat het bij jouw wel gaat lukken.
bij mij is het einde verhaal hahaha.ligt steeds in de zelfde houding,kans was ook klein dat ze nog zou gaan draaien.
spannend zo naar het zh.
heb wel weer nieuwe ervaring.
ze wordt wel even toe gesproken als ze er is...
hahaha.als ze maar niet zo eigenwijs blijft.
ik laat het nog wel even weten als bij zh ben geweest.
gr marjan