Stuit

Ik ben vandaag 30 weken zwanger en heb gister een echo gehad.
Nu ligt meneer in een suit en nu is het de derde dus die kan nog wel even draaienmaar, nu zei die echoscopiste ook dat hij wel erg groot is.
En er wordt geschat dat hij bij de geboorte 9 / 9,5 pond is. En dat het draaien dan nu al wel eens moeilijk kon worden.
Ik zie zo op tegen een eventuele kz.
Zijn er meer meiden waarbij de kleine nu in een stuit ligt??

Liefs Lique
 
Ik ben nu 27 weken en heb van de week ook een echo gehad. Hierbij lag de kleine meid ook in een stuit. Had zelf het gevoel de hele tijd al. Alleen wordt de kleine meid klein geschat zodadelijk, rond de 6pond. Even afwachten tot de 30 wekenecho/
 
Hoi Hoi

Waarom zie je zo op tegen een keizersnede?
Ik heb er geen ervaring mee dus ben gewoon benieuwd!
Ik hoop dat onze kleine man nu gedraaid is, vanaf wanneer moeten ze goed liggen dan?

 
Die kleine van mij draait ook nog lekker rondjes in mijn buik. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen lag de kleine nu al mooi met zijn koppie naar beneden, maar deze heeft daar nog geen zin in. Over 2 weken, dan ben ik 32 weken, heb ik weer een echo en dan zullen we zien hoe het ligt. Maar volgens mij hebben ze nu toch nog tijd genoeg om te draaien??
 
Wat hebben jullie allemaal veel echo's. Wat fijn! Ik heb alleen de 12 wk echo en de 20 wk echo gehad. Daarnaast heb ik zelf een pretecho met 26 weken gekocht.
Hebben jullie een medische indicatie of krijgen jullie sowieso een zogenaamde 30-wk groei-echo?
 
Ik weet niet of onze dame in een stuit ligt, maar moet sowieso een kz. Heb een krap bekken en de vorige twee zijn ook met een kz op de wereld gezet.
Het voordeel is dat ik van te voren weet wanneer onze dame gehaald gaat worden, maar dat herstel is zeker geen pretje!!! Ben toch aardig wat weken onder de pannen!!!
Maar ja heb geen keuze.

Groetjes Tamara
 
daar gaat het mij idd om het herstel.
Ik heb nog helemaal geen ervaring met een kz maar krijg al de kriebels bij de gedachten aan een ruggeprik of een katheter.
Maar als het moet dan moet het.
 
Het herstel is langer ja snap wel dat mensen daar tegen op zien, had het laatst met me moeder over en zij is natuurlijk bevallen maar wel 27 hechtingen en ze zei heb ook weken bijna niet kunnen lopen!
Ik krijg bij alletwee de kriebels hahaha.
 
Terug
Bovenaan