Stuit

Hay hay,

Ik ben vrijdag 30 weken en mijn uk beweegt volop. Ik vermoed dat hij nog niet van plan is om zich ondersteboven te nestelen.......volgens mijn verloskundige wacht ze tot 36 weken........

Liefs

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
hey ik ben bijna 29 weekjes maar het kindje ligt dwars bij mij voetjes rechts in mijn buik en hoofdje links in mijn buik,het zal wel allemaal langzaam komen ze hebben nog tijd en ruimte om te draaien zou het ff rustig afwachtten!
 
Bij mij ligt de kleine boef ook in een stuit zagen ze gisteren. Dus ff afwachten. Hij ligt al 3 weken zo in een stuit dus ze zeiden gisteren dat de kans steeds kleiner word dat hij gaat draaien. Ik vind dat onzin hoor want de vorige zwangerschap had ik een tweeling en de een lag met het hoofdje naar beneden en de ander in een stuit. In de laatste week voor de bevalling en dat was met 36 weken is ook de ander goed gedraaid. En nu ik zoveel vruchtwater heb heeft deze kleine natuurlijk alle ruimte dus ach we zien wel. Ze zat me al bang te maken over draaien en evt een keizersnede. Nou ik heb zoiets van dat laat ik lekker aan mijn gyn over zolang hij daar niet over begint ga ik me daar niet druk over maken.
 
even een positief bericht, de kleine kan echt nog alle kanten op en bij mij hebben ze er 2 gedraaid, prettig is anders maar viel beide keren mee. en de ene zelfs nog met 38 weken en kwam 9,5 pond uit. mijn verloskundige zegt grote kinderen draaien makkelijker.
ik kreeg nog als tip naar het draaien, in kleermakerszit gaan zitten en anders goed rechtop en met de benen wijdt kan het kindje goed indalen.

succes, we lezen wel weer hoe het afloopt.

 
Terug
Bovenaan