stuitbevalling of keizersnee..

hey reisa

ik heb bij me dochter ook een knip gehad en was ook gescheurt dus daar ben ik niet zo bang voor
maar meer de bevalling zelf
ik vindt het allebei dood eng en twijfel daarom zo erg
maar ik wordt ook ingeleid met 37 weken weet niet of er dan verschil zit
zou is op die site kijken hier boven me kijken of is daar mee wijs uit wor

liefs

Mij lijkt een keizersnee enger dan een gewone bevalling, maar dat is persoonlijk.
Maar ik denk wel dat als je het heel eng vindt het de bevalling niet bevorderd. Je moet er wel echt achter staan.
Misschien geeft het je meer rust als je dan kiest voor een keizersnee.
Succes!

hoi kleine moeder heb je al wat besproken met de gyn?

een vriendin van melag der zoontje ook in een stuit na draai pogingen wel gelukt, dus gewoon een normale bevalling in het ziekenhuis is mogelijk, dus geprobeert, maja ze moest toch plots een keiersnede omdat der zoontje te groot was voor haar bekken terwijl het hoofdje al een stukje in der bekken lag kwam het niet verder dus met spoed een keizersnede,

Ik vind dat als je bekken niet te smal zijn en je kindje er door heen kan en je vertrouwt het ziekenhuis dan zou ik het proberen, straks neem je een keizersnede en denk je achteraf had ik maar gewoon willen bevallen op een natuurlijke manier en heb je straks spijt van je beslissing.

Het is heel goed dat je erover na denkt maar als het in een stuit ligt met de voetjes naar opzij dan kan het niet op een natuurlijke manier alleen als het met de billetjes naar beneden ligt.

heel veel s6 met de beslissing .

liefs mama van sharon 37 weken en 2 dagen

Ik (WIJ) hebben gekozen op het laatst voor de keizersnee.. Ik was voor beiden wel in.. Mijn vriend had direct zoiets van keizersnee, dat was zijn gevoel, maar heeft het bij mij neer gelegd, ik moet het uiteindelijk natuurlijk doen!

Was over beiden "positief" in de zin van beiden heeft zn voor en nadelen.. Alleen de avond/nacht voor het gesprek (afgelopen woensdag) zo vreselijk geslapen en gedroomd over de natuurlijke bevalling (opzich helemaal niks voor mij) Werd sochtends ook wakker met lichte koorts en vreemd zere buik.. Hele ochtend wel niet wat misselijkheid zeg maar.. Bij de gynaecolloog torenhoge bloeddruk 180/100 En het gesprek met de gynaecoloog heeft voor mij doen besluiten voor een geplande keizersnee.

We komen thuis, plat op de bank en mn vreemde rare gevoel in mn buik is weg, een en al stress dus, wel jammer MAAR tis goed zo!!

We weten wanneer we papa & mama worden, vreemd hoor! :)

Dan is een keizersnee voor jou de beste keuze. Het gaat om het resultaat, een gezonde baby en moeder!
Succes!

(het lijkt me ook wel heel raar dat je dan van te voren weet wanneer je baby geboren gaat worden)

onze kleine ligt ook al vanaf 26 weken in stuit(nu 37.3) en ze hebben ook geprobeerd te draaien,maar dat is niet gelukt.
ik heb gekozen voor een keizersnee,ik wil gewoon geen enkel risico lopen(kindje verloren met 19 wk) en heb liever zelf iets meer last dan een risico oplopen voor de kleine.
en als het toch niet op de normale manier lukt alsnog een spoedkeizersnee,dat zie ik niet zitten.
succes met je keuze,het is heel lastig!!

ik ben nu 35w3dagen en ik weet niet beter dan dat ze al die tijd in stuit ligt. billetjes naar beneden en de beentjes opgetrokken. volgende week gaan ze een draaipoging doen. Vind het erg spannend, we moesten ook nadenken over een keizersnede. Maar volgens gyn kan het zo ook. succes....

Terug
Bovenaan