Stuitligging (35 weken zwanger)

Thnx!!!! Goed om te weten, zou ik zelf niet zo snel aan denken! 
Het lijkt me ook echt verschrikkelijk om een stuitbevalling te moeten doen, maar een keizersnee lijkt me ook écht geen pretje.. lijkt zo makkelijk, maar hoe meer ik daar over nadenk, hoe enger het me lijkt. Om over het herstel nog maar te zwijgen, met een dreumes van 20 maanden die ook rondhobbelt. Na haar bevalling had ik geen enkele hechting en was ik na 2 dagen alweer van alles aan het doen.. moet er niet aan denken om 6 weken niks te mogen ivm keizersnee, zeker niet omdat het mijn 2e kindje is!

[quote quote=10217149]Thnx!!!! Goed om te weten, zou ik zelf niet zo snel aan denken! Het lijkt me ook echt verschrikkelijk om een stuitbevalling te moeten doen, maar een keizersnee lijkt me ook écht geen pretje.. lijkt zo makkelijk, maar hoe meer ik daar over nadenk, hoe enger het me lijkt. Om over het herstel nog maar te zwijgen, met een dreumes van 20 maanden die ook rondhobbelt. Na haar bevalling had ik geen enkele hechting en was ik na 2 dagen alweer van alles aan het doen.. moet er niet aan denken om 6 weken niks te mogen ivm keizersnee, zeker niet omdat het mijn 2e kindje is![/quote]
Ja ik ben het helemaal met je eens hoor! Ik wil ook zoo graag dat hij nog gaat draaien, maar helaas hebben we het niet helemaal voor het zeggen. Keizersnee lijkt me ook echt geen pretje en het herstel zie ik ook tegenop (wil gewoon graag 'normaal' herstellen na een bevalling ipv echt van een operatie te moeten bijkomen), maar heb ook met mezelf afgesproken dat het mocht het zo ver komen nou eenmaal zo is.
Ik wil je ook niet bang maken voor een stuitbevalling hoor! Heb ook echt veel goede (probleemloze) verhalen daarover gehoord, alleen dus dat je wel moet letten op dat mensen het vaker gedaan hebben. Dus dat advies houd ik maar goed in mijn hoofd.  

Terug
Bovenaan