stuitligging en draaien

hallo,

Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en nu blijkt dat de baby in een stuit ligt.
Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een draaipoging.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zie er erg tegenop.
Heb gehoord dat het draaien erg pijnlijk is. En dat het nog maar de vraag is of de baby blijft liggen.

Groetjes Geeske 36.2 weken zwanger

Geen ervaring mee, maar sterkte gewenst. Bij een vriendin van me is het draaien niet echt gelukt; daar bleef de kleine hangen in overdwars liggen en dat werd dus een keizersnee.

Hier ook geen prettige ervaringen in de familie...

nicht ook draaipoging gehad... was wel gelukt maar kindje voelde zich er niet lekker onder... per direct hetzelfde uur een keizersnede..... prachtig kind geworden trouwens!!!!

Succes Geeske.... zo zie je maar weer... we krijgen het weer niet kado!!!!!

Ik heb er ook al van gehoord dat bij sommige vrouwen de kleine nog draait met het gebruik van moxa sticks ofzo? Geen idee hoe je het spelt. Een soort wierook die je dan aan je tenen moet houden geloof ik. Misschien een idee.

Die van mij lag vorige week ook nog dwars maar voel het nu wel goed liggen.
Als het je te pijn doet moet je het gewoon zeggen...

In ieder geval heel veel succes...

Natasja (37wk 5dgn)

Sorry ook geen ervaring mee, maar heel veel succes in ieder geval! En geef de moed niet op, je hoort vaak genoeg dat een kindje in week 38 ofzo nog besluit om als nog goed te gaan liggen!
Liefs,
Mar

Haha Sunny, nee ik ook al lang niet meer.

Probeerde ze ons bij de yoga een houding te laten doen: met gestrekte benen je handen op de vloer zetten....... HUH? Dat kon ik al niet voordat ik zwanger was, laat staan nu. Toen ik heel verbaasd rond me heen keek zag ik dat ik niet de enige was die vreemde bekken trok. De halve groep in een deuk.... oops.

Maar goed, misschien is er wel iemand die stokjes tegen d'r tenen aan wilt houden ;-)

Terug
Bovenaan